Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Jj, život je pes a co teprv pro psa. Ale tyhle jejich zbraně ...;-) Důvěrně znám hluboký basetí hlas, čehosi se dožadující, a pohled hóóódně zespoda, cosi vyčítající...:-)

2 0
možnosti
TS

...a ustarané vrásky na čele, pod kterým se skrývá mozeček řešící světové problém... :)))

1 0
možnosti
OH

Cože? Bíglové?

Hehehe. Mám psifenku belgičanky (BO Malinois /belgický ovčák- var. Malinois na srst téměř bezúdržbový ale luxujte ty chuchvalce a vyčesávejte aby nevypal jak napadený leprou).

Pokud nemá své dny (bohudík u psa jen dvakrát do roka, ale zato dlouho, nekonečně dlouho, neskutečně nekonečně dlouho /právě je máme/), tak je jak já. Ráno vstanu a ve svém věku ověřuji, zda životní systémy vyhovují cestě do života, či objednání krematoria se slevou, že palivové dříví je na zahradě.sedím na kraji postele hekám kňourám, protahuji se a závám a koutkem oka sleduji, že to samé dělá i ryšavý drahouš (to mi došlo až časem).

Večer člověk slastně padne do postele a povzdychne si, o kousek dál zazní za chvíli ozvěna. Pes se vrtí v posteli, pán vrčí a brble. Pán se vrtí v posteli, pes brble a nadává a obačas odejde na své místo jako demonstraci nezávislosti (pak mu ale jako Ukrajině dojde plyn a je zpět v posteli).

Nyní má své dny a já každý den hledám, kde je sleva na karton Fernetu.

To její ofrňování nad jídlem, chutě, nechutě a nálady ;-€  ještě že je to jen 2x do roka a ještě že u žen nic takového ne.... kruci já tu kecám a život jde kolem, jo co jsem to chtěl. Jo holky a pejsky jsou fajne. Jen kdyby tak nebrblaly ;-)

7 0
možnosti
OH

Ehm a co se vaření týče, tak jsme došli ke konsenzu, já odstraním rakety z Kuby a ona z Turecka. Nééé, ona byla vyhnána z kuchyně, Ale na oplátku stojí u okna kuchyně a provádí celní a pasovou kontrolu.

Pokud s ní ale dostatečně nekomunikuji, tak zmizí a pošle sv= zlé, funící a slintající alter ego do kuchyně, které občas něco vyloudí a občas je drsně zahnáno. Ale v každém případě když juknu oknem ven tak psinka originál je stále venku a alter ego zmizelo.

2 0
možnosti
MT

R^ Skoro ty same projevy bych mohl rict o tom svem rozmazlenci.

1 0
možnosti
MB

Si mala nahrať tie zvuky a pustiť ich naživo :))

1 0
možnosti
TS

Nevím jak... Zkusíme spolu ;)

1 0
možnosti
Foto

... kdo by odolal jejímu pohledu :-) R^

3 0
možnosti
Foto

Takhle oni koukají pořád...;-D (Cimrman);-)

2 0
možnosti
Foto

Tak to pudlové jsou chytřejší. Naši pudlinu přestane bavit hypnotizovat sporák po cca deseti minutách (po kterých nic nedostane), jde do svého pelechu a už pak se od ní ozve... hůůůůáám...;-D

0 0
možnosti
Foto

Nic nedostane?;-OChudák pejsek:-))

2 0
možnosti
MJ

Ta psí "pomoc" při vaření je u naší Nelinky - jorkšírky úplně stejná. Dokáže hodinu stát, kručet a dělat psí oči a občas vzorně "daunuje".

2 0
možnosti
TS

Jo, taky jsem si nejdřív myslela, že mám doma jakousi geopatogenní zónu, ve který můj pes zázračně rozumí všem povelům, a pak mi došlo, že je to jen lednička a okolí... :))

8 0
možnosti
TS

Jo, dopracovala se k tomu věkem, ale štěně to bylo pekelný! :))

Co váš pes, už jsi ho vzala na tu veterinu...?? ;)

2 0
možnosti
ZS

Mají to ti psi s námi těžký, to tedy ano;-);-) je to takový psí život;-)

3 0
možnosti
TS

Jo. Například než Ančí vyrazí z mé maminky piškot, trvá to kolikrát i pět minut! :)))

2 0
možnosti
TS

Jééé... a mám EarWorm až do večera! Ale v tomhle případě mi to vůbec neva, díky :)

1 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik