Diskuse

Vot těchnika!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

V tomhle ohledu mě trochu mrzí, že moji oblíbení vizionáři z Bugemosu to netrefili:

http://www.bugemos.com/komiksy/039-vyhledavace.jpg

...ale blíží se to, blíží...

0 0
možnosti
PB

Na začátku článku si říkám: Jééé Tina mi musí říct, kde to sehnala, to je to pípátko, o kterém jsem slyšela a nemám ho.....

Na konci článku Ti musím říct: To fakt nechci, to by mi pípalo, kdykoli tady synkové začnou pištět...

Článek super - pobavil, jako vždy.

0 0
možnosti
ZH

R^

Nevím jaké máte pípátko Vy, ale já ho měl už někdy  před revolucí. A už tenkrát se dalo "naprogramovat". Ozývalo se jen na určitou melodii, kterou jste do něj zapískali/nahráli. Což byl při mém falešném pískání taky někdy problém. Ale když nám při pouštění draka dítě z kočáru vyhodilo  klíče na poli se slámou, tak jsme je v té slámě po 30ti minutách běhání nakonec vypískali.:-)

0 0
možnosti
KT

koukni se v 17 hod. ke mně - sama jsi to chtěla.:-)

1 0
možnosti
JK

Dobrý:-)R^

Tino, prosím Tě, kde to prodávají? Mám chuť někoho naštvat;-D

1 0
možnosti
MV

taky hledam klice, ale zustanu radsi při hledani, když tak ctu, co ta svine (pardon) privesek dela...

karma!

1 0
možnosti
TS

Dobře děláte, Marku - neexistuje rychlejší zkratka do Bohnic :)))

0 0
možnosti
Foto

...mám kancelář od Kolína po Olomouc...od Blanska po Lichkov....máte pro mě nějaké řešení?:-)

1 0
možnosti
TS

Ééé... Přenosná siréna? Ne, ne, to NE! ;-D

0 0
možnosti
KT

;-D původně jsem čekala, že budeš mít nastavené pípátko na určitý slogan, ale jak jsi to nastavovala pod adrenalinem, nejsi schopna za normální situacevyloudit stejnou sadu zvuků, takže nacházíš až na pokraji mozkové příhody kombinované se srdeční zástavou. alespoň tak dopadl kamarád, když si pořídil telefon, který hodlal oslovovat Žááán a zadávat mu čísla volajících hubně

1 0
možnosti
TS

;-D;-D;-D To mi připomněło kamaráda, který má auto, kde se dobrá půlka funkcí zadává slovně. Dokonalá prevence alkoholu za volantem! :)))

1 0
možnosti
Foto

Tak to si tedy pípátko pořizovat nebudu:)

1 0
možnosti
TS

Nedělejte to!!! ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik