Diskuse

Vot těchnika!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D Pípátko za to nemůže...určitě zapomínáš krmit domácího šotka ;-D

3 0
možnosti
TS

Ajóó... On si ti stěžoval? Toho máš taky na výplatní listině...? ;-)

2 0
možnosti
PP

Při představě pípátka, co se vám hihňá do rukávu zatímco vy zběsile pískáte a vyvoláváte různá hesla a ještě s nataženým krkem, jsem se zakuckal kafem a to tak, že hodně. Dík za hodně dobrý ráno R^ ;-)

3 0
možnosti
TS

Těšilo mě :) a za kávu se omlouvám... ;-)

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D "Pípátko je asi kráva"! ;-D;-D;-D

Znám zlepšovák: klíče se pověsí na krk krocanovi, který na každé písknutí spolehlivě zahudruje.

3 0
možnosti
Foto

Nebo na krk vlastní jako NÁHRDELNÍK...

2 0
možnosti
JK

Můžu? Jo, tak já jsem měl něco podobného s počítačem, když jsem ho učil poslouchat na hlasové povely. Na takové povely, jako "Zavři!" kašlal a když jsem udělal třeba "ehmmm..." nebo tak něco, tak ihned pozavíral všechna okna. Takže jsem se vrátil k mausu a kejbordu.

"Zavři!" Tak jo, končím...;-€:-)

5 0
možnosti
TS

Ha há, vidím to živě! A takovou tu americkou lampičku, co se rozsvěcí a zhasíná na zatleskání, tu už jste zkoušel...? :-)

0 0
možnosti
ZS

My zase měli na zahradě žábu, kolem které když se prošlo, tak kvákala. Jednou za bouřky do ní napršelo a ona kvákala pořád. Já byla sama doma a až do rána se choulila strachy pod peřinou, že kolem domu obchází... (byla jsem pochopitelně sama doma!);-DR^;-D

4 0
možnosti
TS

;-D Tak to těžko říct, jestli jste tenkrát byla ošálenější vy nebo ta žába...

1 0
možnosti
Foto

Tak tuhle vecičku jsem dostala před mnoha a mnoha lety a reagovala úplně stejně.

Je vidět, že v jejím případě technický pokrok ustrnul. ;-D

5 0
možnosti
TS

Já ji měla jako dítě a fungovala bezvadně!

Jenže tenkrát ještě nepípaly sms, kosmické zvuky v taneční hudbě, upozornění na nezapnuté pásy, nové maily a co já vím, na co všechno ta bestie ještě reagovala :)))

0 0
možnosti
Foto

Já si ho pořídil tak před dvaceti lety, když ještě nebylo tak dokonalé a nemělo v sobě dnešní výkonné součástky. Na hudbu to totiž nereagovalo, ale na pískání právě také moc ne. Pouze nějaká určitá výška, kterou jsem samozřejmě strefil málokdy, takže jsem hvízdal "pomalu z hloubky do výšky" a pak se ozývalo..

Nicméně dlouho mě to nebavilo a od té doby nosím klíče stále ve stejné kaspse, kam je ihned po použití vracím a nikdy už je nehledám. :-)

2 0
možnosti
Foto

Já se kvůli pískátku naučila i pískat, ale chovalo se přesně jak píšete ;-)

1 0
možnosti
Foto

Cvrliky cvrliky Ančí. Tak a jsem vodbouraná;-D

1 0
možnosti
TS

Pípátko na vás! ;-D

0 0
možnosti
MB

Milé kolego, to mi pripomenulo ten vtip s Ostravou a Krkonošami. http://www.kpo.cz/dokument/vtipy/hory.htm ... Samozrejme karma :)

3 0
možnosti
TS

Ano, milé kolego, takové pískátko, to je hotová srnka! ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik