Diskuse

Vot těchnika!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ jo, z pípátka nas_átko;-) Měl jsem to stejně. Miluju různá "gadgets", tak mám ze svých "výhodných nákupů" bohaté zkušenosti...drahá šílí. ...si tím ale trochu koleduje o přezkoumání jejich "výhodných nákupů";-)

1 0
možnosti
TS

Myslíš "nasmátko", žejo...? :)))

1 0
možnosti
FF

:-)))...a co sis myslela, ségra... že každý bude skákat, jak ty pískáš?

3 0
možnosti
AS

Technika vždy selže. Je potřeba, abychom si vycvičili náš mozek a silou vůle nebo pohledem si k sobě klíče a podobné věcičky, přilevitovali. To neselže nikdy. Osobně už na tom několik let velmi neúspěšně pracuji. FUnguje to jen s manželem, na toho když se podívám tím správným pohledem, tak hned skáče jak má a věřím, že i ty klíče časem začne hledat ... ;-)

3 0
možnosti
TS

Čili radíš vsadit spíš na dobrý služební výcvik dvou až čtyřnohého asistenta? ;-D

0 0
možnosti
Foto

J33a35n75a 79M63a33j73o62v37á

21. 1. 2014 21:10

Ty jo! Já tu potvoru měla taky! Jakože na klíče od auta, protože když je hledám (a hledám je furt), jsem hysterická. No a pak jsem byla hysterická z potvory tak, že jsem se výjimečně (fakt jsem mírné stvoření) vybičovala až k afektu, urvala potvoru a mrskla ji z okna. Fakt. V prvním patře. Při tomto incidentu nebylo zraněno žádné zvíře ani člověk. Jen moje psyché je od té doby povážlivě křehká.

2 0
možnosti
TS

No, ona i Anna Novotná v tom článku o zapomínání tenkrát psala, že to koupila kamarádce a jaksi se to neosvědčilo, ale já byla nepoučitelná, nevarovatelná, ještě jsem z ní v diskusi vytáhla, kde to koupit, abych si jó na ty vidle naběhla... :)))

2 0
možnosti
Foto

Ano, i tímto stádiem si prošel můj tatínek, ještě ke všemu mou vinou;-D Je to ludra věc!

1 0
možnosti
TS

Je to DAR-NEDAR!! ;-D

1 0
možnosti
KB

K97a84r96e47l 27B57o98č29e78k

21. 1. 2014 19:18

;-D A já jsem o tom nedávno přemýšlel, že to koupím. U nás doma věčně někdo něco hledá včetně klíčů. No tak díky za varovné pípnutí.

2 0
možnosti
TS

:))) neubližujte sobě ani osobám ve vašem okolí :-)

2 0
možnosti
Foto

Technologie dokáže bejt prevít. Mě nejvíc vytáčí editory, které vám skáčou do psaní a chtěly by vám furt usnadňovat něco co vy chcete dělat úplně jinak.

Jo, a Váš titulek mi připomněl jeden starej fór z totáče:

Ve vlaku mezi Moskvou a Leningradem sedí dva mužici a konverzují.

"Kudá vy idjotě?" - "Ja idú v Maskvú, a kudá vy idjotě?" - "Ja idú v Leningrád". Hoši se na sebe podívaj, chvilku jim to v hlavičkách šrotuje a pak jeden řekne: "Vot kakája těchnika!"

2 0
možnosti
TS

No z toho vtipu ten nadpis je!!! :D R^

Jenže víte, já jsem Karlovaračka, nemím to s tou ruštinou přehánět ;-)

P.S.: Jeden celník mi tuhle říkal: "Ten autokorekt je děsnej. Musím dávat majzla, když píšu adresy. Dalovice mi to pořád přepisuje na Jalovice :))

2 0
možnosti
Foto

Jo, já zas pořád čekám, až bude možný zavolat si z mobilu na brejle (protože brejle se bez brejlí špatně hledají, řekl Mach) :-)

5 0
možnosti
TS

"Prozvoň si zrak!!" :D

4 0
možnosti
ED

Pískátko dostal kdysi i náš dědeček, jenomže skoro neslyšel, takže byť pískátko reagovalo skvěle, dědečkovi bylo stejně houby platné.

2 0
možnosti
TS

:DDD připomínáte mi mého vlastního hrdého předka. Náš děda ZÁSADNĚ nenosil naslouchátko. Proč taky, žejo... ;-D

0 0
možnosti
Foto

Pipatko me zatim minulo, ale asi ho hned zitra koupim, kdyz je s nim takova sranda. Radio v aute mam, uz mi chybi jen kocka a pes ;-D Jo a naucit se piskat ;-)

2 0
možnosti
TS

Jó, zábava... tě ten humor přejde při první příchozí sms. Nebudeš vědět, co dřív :))

1 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik