Diskuse

Tak já si teda dám ňáký to předsevzetí…

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já mám raději: PŘECE VZETÍ čehokoli co mi chutná. Není to tak náročné a dá se to také provozovat vleže. hah

0 0
možnosti

Bezva, okamžitě jdu taky nějaká předsevzetí vymyslet !  A přiznávám, možná budu opisovat ... gratuluju, Tino ;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Dejte si, co hrdlo ráčí! ;-);-)

0 0
možnosti
Foto

Gratuluji a přeji úspěšné plnění. Hnusně kopíruji nápad "předsevzetí vleže". 8-o neboť je to bomba! R^!!;-D

2 0
možnosti

Kopírujte krásně a hrdě, bude mi ctí ;-)

1 0
možnosti
Foto

Tady je to barevný....samí čumákoví lidi;-D

1 0
možnosti

Hotovej facebook, co? ;-D

0 0
možnosti

Sláva! Konečně dnes něco čtivého a zábavného na blogu:-). Gratuluji, karmuji, zdravím, ZdŠ

2 0
možnosti
Foto

Šiš Tíno, já si zapomněl dát nějaké předsevzetí.8-o Už to mám... Budu se hladit, hladit až se úplně vyhladím;-D. Ahoj a R^.!V

1 0
možnosti

:))) a to ti schvaluju! Ale prosímtě, vleže! ;-)

1 0
možnosti
Foto

On toho každej napovídá ....;-)

2 0
možnosti

No právě. A proto já mlčky z pohodlí gauče konám!! ;))

1 0
možnosti
Foto

... to jsou povzbudívá, nestrašidelná a realizačně zvládnutelná předsevzetí. :-)

2 0
možnosti

Tak znám svý limity, žejo... ;-)

2 0
možnosti
Foto

Tvůj blog mi doslova změnil život! :-):-)

4 0
možnosti

Tak to jsem přesně chtěla!! :)))

4 0
možnosti