Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FS

Mě tohle nějak míjí. Čtu akorát Sluníčko, Ohníček a Ábíčko. Naučím se tam spoustu zajímavým věcí a dovedností.

2 0
možnosti
FS

* zajímavých (skloňovat mě tedy ještě nenaučili, zdá se) :-)

2 0
možnosti
Foto

R^Ještě, že mě tyhle časopisy úplně míjej. Taky bych asi viděla "rudě.";-)R^

2 0
možnosti
TS

Správně, Ludmilko. Škoda času a peněz. Jedno pivo s Jirkou Mitáčkem je mnohem prospešnější, žáno... ;) (y)

1 0
možnosti
MB

Hm, to je zvláštne, komentujú samí muži a predpokladám, že aj karmujú. Len či ste si , milé kolego, nenarobila medzi ženským osadenstvom nepriateľov. Takto zhanobiť ženské časopisy, tsts.

1 0
možnosti
TS

Mlé kolego, toto je osvěta hlavně pro muže! Ženy ví... ;) ale to VÁM nemusím přeci vysvětlovat, že?! ;))

0 0
možnosti
Foto

A což takový časopis Vlasta? Devadesát procent článků je tzv. píár a u těch, co se tváří seriózněji, je pak dodatek, kde vám s tou psychickou či jinou újmou za prachy pomůžou. A kdybyste jim tam napsala nějaký dopis, co něco ve Vlastě pochválí, tak z něj otisknou pár řádek a místo honoráře vám pošlou dar z nějaké sponzorské firmy, o který žádná z tamních "profesionálních" redaktorek nestála, ty lepší a dražší si rozeberou mezi sebou.  Trochu mi to připomíná zdejší íčkový systém - za tolik a tolik bodů získáte originální taštičku či tričko s logem Ona Dnes...

1 0
možnosti
TS

První dvě věty - souhlas!! (S tím zbytkem nemám zkušenost)

Na Elle mě neustále ježilo, jak se vedle mých článků objevovaly reklamy na záležitosti, se kterými nesouhlasím. A protože jsem psala o věcech, které nic nestojí a nikdo je nemusí kupovat, začalo to skřípat a raději jsem se zdekovala :)))

0 0
možnosti
Foto

ja ja...ženská dokonce musí mít nějakou drobnou vadu, kterou na ní člověk může milovat. Bárbíny mi přijdou až asexuální...takové...od Matella;-D

4 0
možnosti
TS

Muži též - originál je originál, produkti od Mattella se silikonovym poprsím a iontovými svaly jsou pro ty, co si na originál netroufnou ;)

0 0
možnosti
Foto

koukám, že na orlí hnízdo se koná nálet..jdu raději téma prodiskutovat na pivo.;-) Přeju všem hezký večer:-)

1 0
možnosti
Foto

Ne nadarmo se říká, že láska je slepá :)

...a ve tmě je každá kočka černá ;)

3 0
možnosti
TS

Odkdy vy páni rádi zhasínáte?!!! Buď potmě, nebo přehršle komplimentů, jinak to není kompatibilní ;-)

2 0
možnosti
Foto

O68t37t62o 40Č21e85r77n56ý

19. 12. 2013 16:35

Žádná žena není ošklivá, ale hezká sama sebe ošklivou může udělat.

2 0
možnosti
TS

Já bych to řekla takhle: Šťastná žena = krásná žena.

Co vy na to? :-)

2 0
možnosti
Foto

R^říkám tu furt, ženy by na sebe měly hledět očima mužů:-)...když z našeho čistě mužského kolektivu odcházela paní do důchodů říkám ji Mílo...jaký to s námi bylo? ...Úžasný, před tím jsem pracovala na poště jen s ženami a nedá se to srovnat. Nejvíc se mi na Vás líbí, že se pohádáte, případně dáte do držky a druhý den spolu jdete na pivo. Mně tehdy půl roku neodpustily šaty z Tuzexu.Vy to vyřešíte jednou pro vždy...moc Ti to sluší.:-)

2 0
možnosti
TS

Přesně, Jaromíre! R^ Mě mí kamarádi hodně naučili už před čtvrt stoletím tím, jak mi vyprávěli o svých přítelkyních. "A ona má takovej roztomilej čumáček-pršáček a ty její ksichtíčky, co dělá..." :)))

Teď dělám mezi chlapy a většinou slyším, že mi to sekne. A občas obdržím radu typu "Tinuš, já vím, že máš ráda džíny do zvonu, ale z těch tvejch pěknejch haksen to dělá ikska!" ;-D Tak si to beru k srdci... ;)

1 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik