Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Přesně!

No, myslím, že že ženy se šňoří jen kvůli sobě, muži jsou jen záminka. :-) A co se týče různých značek a stajlových vychytávek či módních trendů - to zas aby se mohly měřit s ostatními Cosmowomen. Asi z podobného důvodu, jako si někteří muži opatřují Hummery. Jen mě mate jedna věc - muži tím "ukazují" svou délku. To tím žřeny předvádí svou hloubku? ;-D

3 0
možnosti
TS

Ženy jsou šňořivé, je to naše přirozenost - díky bohu, ne? ;-) Ale nápověda od partnera nikdy neuškodí, přeci jen se raději líbím svému milému, než sousedce od vedle ;)))

4 0
možnosti
LB

a co tak třeba jen nějaký sloupeček o sexu ala Carrii Bradshawová ?;-D..já,kdybych měla literární nadání,tak by se mi líbily kabelky od Luise Vitona a botičky od Mahola Blahnika;-D

2 0
možnosti
Foto

Kvůli pupínku na sedínce zrušit rande? Blbka nepředvídavá, měla si už tejden před tím rande na sedínce čistit pleť;-D;-D;-D S časopisy to mám všelijak. Žádný se mi nezavděčí:)

2 0
možnosti
TS

;-D Mám to podobně. Svého času mě bavil Týden a kdysi dávno Živel. Ale kde jsou ty časy...

0 0
možnosti
FF

Já rád čtu Čtyřlístek...Fifinka to moc neřeší;-)

5 0
možnosti
AAP

Flí, ;-D zjišťuji, že je to klasický pánský časopis. Proto si dodám odvahu a zeptám se: co Vás na Fifí tak vzrušuje?  ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^ Přiznávám, že tyhle časopisy taky nemusím. Já na to "holčičí" žvatlání nikdy moc nebyla... :-) 

Zkoušela jste někdy nakouknout do "klučičího" časopisu? Já jednou v čekárně u doktora a nestačila jsem zírat. Ulpěl mi v hlavě článek, kde byl pořadník žen, které muže setsakra přitahují, ačkoli by neměly. Už si to nepamatuju přesně, ale bylo to asi nějak takhle: Kamarádka, kamarádka kamarádky, sousedka, její dcera, její matka, její kamarádka, kamarádova sestra, kamarádova přítelkyně, kamarádova matka, servírka v oblíbené hospůdce, učitelka v MŠ, učitelka na ZŠ, učitelka na SŠ... A tak to pokračovalo a já pochopila, že muže přitahuje každá žena!! To bylo pro mě revoluční zjištění a od té doby si se vzhledem, příliš hlavu nelámu. ;-D

4 0
možnosti
AAP

:-)R^ V příštím životě chci být zase chlap

3 0
možnosti
AAP

Včera jsem měla rande a pupínek jsem maskovala síťovanými punčochami ;-D protože bylo světlo ;-O a co! Jako!

1 0
možnosti
TS

Dobrá kouřová clona! ;-);-)

1 0
možnosti
Foto

Oh, zde je živo :-).

Chápu, také nejsem typická čtenářka či dopisovatelka ženských časopisů... ;-)

2 0
možnosti
TS

Až ty začneš psát do Oněnek, obrátí se nebe naruby ;))

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
6 0
možnosti
TS

Pupín na prstu?!! No to je pro muže to nejhorší!! Rychle to mazejte zapít! ;)))

0 0
možnosti
Foto

Nepřidám se, Tino, do slovního handrkování, i když bych mohl. Pravdivě napsané, jen ještě tolik: než plastické operace u žen, tak raději plastikový pytlík v ruce. Hezkej večer, a nejen ten!R^

3 0
možnosti
MB

Pytlík v ruce? Nie v nohaviciach?

1 0
možnosti
JG

supééérR^, já to ženské psaní a rady taky nějak nedávám:-)

1 0
možnosti
TS

...a tak vy jste vždycky působila dojmem"všech pět pohromadě"... ;)

2 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik