Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

naprosty souhlas! Nekupuju to a nikdy jsem nekupovala az na kratke obdobi pred mnoha a mnoha lety, kdy jsem se potrebovala zlepsit v anglictine a NG a American Scientist byl na me moc velky orisek.

KarmaR^

0 0
možnosti
Foto

Mám na časopisy úchylku a kupuju snad všechno, co vychází. Občas se nad nimi i rozčiluju, divím se, kdo si může takové kraviny kupovat - a pak si to uvědomím :-). Ona dnes je katastrofa, nejraději mám čtvrteční přílohu s programem. Karma pro Vás, jak jinak :-).

1 0
možnosti

Kupujte fotočasopisy a Sluníčko - obojí zvedá náladu a snižuje náklady ;)))

1 0
možnosti

Stále dokola mne dostává, jak ženy nikdy neudělají korektivní zkušenost s botoxem. Ještě nikoho jsem neviděl, kdo by po něm zkrásněl, vypadal lépe a neměl kačeří pysk.;-D;-D

3 0
možnosti

Kačenky jsou IN!

 Ale zrovna vy u mě máte za svůj způsob lichocení ženské kráse za jedna ;-)R^

0 0
možnosti

Díky :-) Ještě že ne jako Blesk ;)) hezký závěr roku přeju a ať vám to i v příštím roce pěkně fotí!

0 0
možnosti
Foto

...tak kde bych začal.....především přeju zdraví.....teď by měl následovat výčet všech pozitivních přání...a na závěr...hlavně to zdraví.:-)

2 0
možnosti

Díky! Nápodobně, pozitivně... A tak vůbec ;-)

0 0
možnosti
Foto

Krásně popsáno! R^

A vlastně jsem díky tomu i trochu pochopil, proč vlastně mám být pyšný na to, že poslední poetický blog který jsem kdysi zvrhle zveřejnil i na OnaDnes, tamní adminky nekompromisně vykoply. 

;o]

2 0
možnosti

no, taky není od věci si umět o chválu říct. to prý dělala Stella Zázvorková. "tenhle kostýmek mi fakt zatraceně sluší", nebo "hele jakej mám hezkej účes" je lepší.

3 0
možnosti

;-DR^ Co si člověk neudělá sám...

1 0
možnosti

Hezké svátky, Vandy ;-)

0 0
možnosti
Foto

J94a48n41a 84M77a66j91o67v37á

21. 12. 2013 10:56

až ted jsem se u vás zastavila, skvěle napsáno, skvěle promyšleno, díky :-):-)

2 0
možnosti

Díky! Snad si i chlapi vzali ponaučení, udělají novoroční předsevzetí a nejpozději 1.1. nás začnou zahrnovat komplimenty ;-)

1 0
možnosti

po přečtení některých dnešních blogů znovu oceňuji tvoje povídání Toničko,,jo a hlavně diskusních příspěvků..:-)

2 0
možnosti

Ještě jednou díky, Toní :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik