Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Velmi pěkně napsané ;-DR^, ale zážitek musel být otřesný:-P.

1 0
možnosti

Díky :) no je fakt, že nás to nejdřív dost naštvalo. Ale pak jsme si řekli, že je vlastně už nikdy nemusíme vidět, a začali jsme si z toho dělat srandu. Tak jako ze všeho ;-);-)

0 0
možnosti
Foto

Jo, výlet na výstavu ptactva je někdy dobrodružství:)

1 0
možnosti

Obzvláště, je-li neplánovaný ;)))

1 0
možnosti
Foto

:-)). Krásny kultúrno - estetický zážitok.

To je ešte super, keď sa takto niekto ukazuje len niekde v uzavretom priestore, u nás v ČB máme tzv. Malý Jez a ten niektorí pozornostichtiví jedinci využívajú na prezentáciu svojich "predností" a "zadností". Bolo by to fajn, keby kúsok odtiaľ nebol areál pre detičky - preliezky a pod. Takže sme raz pri vychádzke so synom boli tiež obohatení - chvalabohu, nešlo o ornitologickú ukážku, ale jednu kyprú pani - postava typu: prsia si vymodeluj kde chceš, ktorá sa hore bez umiestnila hneď vedľa pieskoviska a chodníka... Tých pohľadov do zeme tam bolo neúrekom. :-). A ja som si spomenula na rozprávku Vlk a zajac, kde jedna svinka na kúpalisku mala tri podprsenky.. táto pani ani jednu :-)

Super napísané, ostatne ako vždy, rada Vás čítam, karma :-)

2 0
možnosti

Díky! :) jo jo, tu paní Prasátkovou v trojité podprsence jsem kdysi taky někde zahlédla, to je dobrej fórek ;-) ovšem vidět ji pak óben óne na živo, to musí být zážitek na zbytek života ;-DR^

2 0
možnosti

Dobrý večer, Tino. Předpokládám, že Anči zůstala po dobu vašeho výletu u maminky (kde úspěšně přibrala pár deka:-)) ... a co Terezka? Ta by na té ornitologické exhibici určitě excelovala, škoda že nemohla jet s vámi;-D. Znáte Jahelkovu Baladu o úrazu snoubence Pepy? "Představte si Pepu v dřepu v Adamově rouše, a mrňavýho kocoura jak do zadku ho kouše. Zaťal drápek... atd." To by bylo tóčo!!! ;-D

2 0
možnosti

Jo jo, Jahelku znám - babička ho milovala, tak jsem ho často slýchávala ;-)

Tereza byla SamaDoma, ale Ančí byla s námi! Ovšem do balnea nemohla - nebyla dostatečně nahatá a kdoví, co by tam komu ukousla ;-D vynahradila si to v zooparku, zamilovali se do sebe s lachtanem, čučeli na sebe jak Rómeo a Julie :-):-)

1 0
možnosti
Foto

A já se těšil na sýkorky...

Ještěže mám za oknem krmítko.

:o)

1 0
možnosti

Za zážitkami jedine do Chomutova! (smajlík)

2 0
možnosti

A tak určitěěěě, milé kolego... :-);-)

1 0
možnosti

:-)Kdysi s mou milou, chodili jsme spolu na tajno, v tu dobu venku mrazivo a nebylo se kam uchýlit kvůlivá hezké chvilce. Hotýlek, který byl poblíž sliboval krátkodobou intimitu pokojíku....Suverénně jsem vstoupil...a v okamžiku vzplál jak svíce, v recepci stála chytrá horákyně a nebyla ani na půl oděna....její ňadra byla tak dmoucí, že mě zbavila veškerého sebevědomí, vykoktal jsem co bych rád, rozklepanýma klepýtkama vyštrachal vyšší obnos...a mazal s milou z dohledu.

2 0
možnosti

;-D;-D Takže s bonusem, bráší? ;)

2 0
možnosti
Foto

Spolek přátel volného pohybu;-D a kyprých šedesátníků;-D. Bobry zmínil Kája a břicho mě bolí od pobaveníR^.V

2 0
možnosti

...a to jsme chtěli! (Po)těšilo mě, Jiří ;-)

1 0
možnosti

K37a35r38e81l 84B13o86č89e36k

17. 12. 2013 16:07

To jste teda sedli na lep pozoruhodným ptáčkům... Vžil jsem se do toho povídání, rozhodně jste měli zajímavý víkend!!! Palác ptáků a pavilon bobrů!!R^;-D

2 0
možnosti

Největší pelikán asi bude sám majitel - takovej volnomyšlenkář! Ale v Chomutově o pátku třináctého je možné vše ;-D A  bez legrace: Kam v tomhle městě schovávají ženské?!! Připadala jsem si jak u muslimů, bylo jich tam vidět po čertech málo...

2 0
možnosti

;-DTo se asi ti -náctiletí vracejí věkem zpátky k plínkám;-D

1 0
možnosti

;-D;-D -sátiletí! Ano, taky jsem si vzpomněla, že jako děti jsme se ve školce koupali nahatí. Jako děti. Ve školce. ;)))

0 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik