Diskuse

Jak udělat z Orlího hnízda akvárko

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

cha, s drhnutím polystyrenu tuším vydržím několik týdnů... ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak copak ? Ja vim, ze mas dnes volno a jsi zalezla s amulety pod posteli, ale tak nejak jsem cekala, ze se snami - Tvymi vernymi ctenari - podelis :o))

0 0
možnosti

A je ten výhľad z akvárka (alebo Orileho hniezda) skutočne tak pekný, paní Tina? Nenalhávate si tak trochu do kapsy? Karlovy Vary a hezký výhľad?

1 1
možnosti

"Dostal jste mě, inspektore..." 

Máte pravdu, pane Mariáne - Vary leží na úplné placce, výhledy jsou u nás nedostatkovým zbožím a já z okna koukám do zdi fabriky. Ale víte jak, nebylo o čem psát... ;)))

(Jo a fasádu máme taky pořád starou hnusnou! ;-D )

4 0
možnosti
Foto

:-). Pobavilo, soucítila jsem s Vámi. Mě by mrsklo, kdyby mi do bytu někdo zíral. I ta rybka v akvárku si má kam zalézt, když nechce, abychom ji viděli... K těm kočkám, znáte detektivky - Kočka která se houpala na lustru a podobně, je jich celá řada, hlavní hrdina má dvě kočky, které vycítí nebezpečí a párkrát mu zachrání život - nemůžu si vzpomenout na autora,

1 0
možnosti

Je to žena, L J. Braun. Ráda to čtu právě kvůli těm kočkám, jinak příběhy jsou prostinké.

0 0
možnosti

Hmm, tak proč se ke mně Terezka chodí pomazlit? Proč je na mě naštvaná a trucuje, když nejsem přes noc doma? Proč si se mnou čte knížku a kouká se mnou na televizi? :-):-):-) asi to není kočka...

2 0
možnosti
Foto

Hezké povídání.Já to zažil jen u kamaráda a to je dobrých 30 let, spíš více. A tam po lešení lezli hosté na mejdan, protože byl dole zavřený barák a oni neměli v mobilu kredit:-)

0 0
možnosti

Kredit v mobilu před 30 lety ???? Asi mám chybu v Matrixu .... :-P

1 0
možnosti

Moc pěkně se to čte. Jdu na všechny Vaše články. Máte talent.R^

2 0
možnosti
Foto

R^R^R^ !!!  Je to nádherně napsáno, nebýt předmětu popisu - drastické omezení prostoru a uvěznění v akvárku. Ještě, že ta modrá depka skončila!

Ale text jsem si přesto všechno vychutnal :-):-):-) (např: "nikdy se neopakujou a nepřerušujou reklamou")

1 0
možnosti

Droga je droga, Marku - berte to jako smutnou výpověď narkomana s dobrým koncem ;)))

0 0
možnosti
Foto

Fasádníci byli ostýchaví do té doby, než jste jim převrhle kbelík??;-D;-D

1 0
možnosti

Fasádníci - světáci potřebovali, abych jim převrhla kbelík, aby zaznamenali mou existenci v akvárku. Poté jsem pokročila k větě "No dovolte, Hlaváčku, jak to před mými okny hovoříte?!" a mír zavládl tímto lešenííím... ;)))

3 0
možnosti

K46a23r72e94l 90B16o20č11e50k

9. 12. 2013 17:34

;-D;-Dzlí zlí lidé, kteří berou Tině drogy a nechají ji tak trpět, ale konec dobrý, všechno dobré

2 0
možnosti

;-D Absťák byl jak ze stanice Zoo, ale hlásím, že mozek i játra zůstala nenarušena a už se zas kochám dál a dál... v rámci viditelnosti ;-)

Hezký večer ;)

2 0
možnosti