Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

díky lešení jste zjistila, že jste závislák, jistě toto zjištění promítnete do svých večerů a nenecháte zahálet televizi...už bez potřeby zabalit se do deky....dlouhé deky.8-o:-):-)

1 0
možnosti
TS

Ale kdepak, pane Šišo - závislák já jsem odmalička! Měla jsem z pokojíku výhled na celé Krušné hory, prozevlovala jsem tam jako dítě hodiny a hodiny... :) ale máte pravdu, už se u své Window-TV nemusím zazimovávat, to je příjemná změna ;-)

1 0
možnosti
Foto

Okouzlila mě představa, jak doma po večerech drháš polystyrén a pleteš svetry z igelitových sáčků od mléka na proužky nastříhaných :-). A gratuluju k návratu do Orlího hnízda :-)))

3 0
možnosti
TS

Díky! Také vyrábím krásné svícínky ze špuntů od sektu - kdybys náhodou po jednom zatoužila, napiš Ježíškovi ;-);-)

2 0
možnosti
Foto

Moc hezkýýýýýýý :-) J.

1 0
možnosti
TS

Ooo, díky - ráda jsem vás pobavila ;-)

0 0
možnosti
FF

:-)Hele, ségra...a už máš gumový blatníky?

1 0
možnosti
TS

Nee.., no ty snad dostanu od tebe k vánocům, NE?! :)))

1 0
možnosti
Foto

Tak sis chvíli připadala jak v soutěži Vyvolení, akorát publikum bylo menší ;-).

Ano, ten příměr s akváriem je kouzelný ;-D R^

1 0
možnosti
TS

Ten tvůj s VyVolenými taky - fakt jsem si chvílemi říkala, jestli z toho nedostanu záchvat 

Vladkózy ;-D

0 0
možnosti
JK

Moc pěkný blog. Musím si ho přečíst. :-)

4 0
možnosti
TS

To byste byl strašně hodnej :)))

0 0
možnosti
Foto

Dál topit a větrat, nevypínat radiátory, bacha na plísně :)

3 0
možnosti
TS

Díky za tipy, Karle, budu se jich držet ;-)R^

1 0
možnosti
TS

Ludmilo, netuším, ale vím naprosto přesně, jak vypadá výsledek ;-D

0 0
možnosti
PC

Přežila jste ve zdraví a máte teplo ... takže vše se v lepší obrátilo.  ;-D

Já bych měla něco  k fasádníkům a domácím mazlíčkům: jeden náš známý má bordeauxskou  dogu (veledogu, "malinko" mu přerostla). Fasáda se dělala v létě, přesně jako u pana Procházky, vedro na chcípnutí... Ale  hlídací doga  je hlídací doga.  A tak navzdory vedrům zůstávalo jedno okno otevřené a milí fasádníci nakoukli jen jedinkrát, v době kdy byla rodina doma, takže to měli v přímém přenosu. Chlap nakouknul, proti němu zařvala obrovská ocintaná zubatá tlama - chlap taky zařval, odskočil (naštěstí nespadl z lešení) ... a pak už se k oknu moc nepřibližovali.  A když okolo něj museli pracovat, tak velice opatrně ... ;-)

3 0
možnosti
TS

Vše se v dobré obrátilo, slunko se zas navrátilo! :))

Jo, tak ten můj stolní tygr má sice schopnosti dogy, ale nevypadá na to. Několikrát měla tendence vylézt na lešení a jít si to s nimi vymňoukat z očí do očí - pánové byli i po té jedné ťafce rádi, že je bezpečně za sklem :))) ovšem historka s dogou parádní! Úplně vidím, jak se fasádníci se staženým pozadím plíží kolem dotyčného okna jak indoši ;-DR^

0 0
možnosti
Foto

;-DR^

Já zas nemůžu zapomenout nato, jak firma, dělající nový výtah, dbala o mou fyzičku.

3 týdny běhání do sedmého patra, s nákupem, se psem, s dítětem v náruči, měla bych jim poděkovat, že jsem ušetřila za fitko;-D

3 0
možnosti
TS

Jako by zrovna tobě někdo měl vysvětlovat, že spojení "mateřská dovolená" je oxymoron... :)))

1 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik