Diskuse

Máme pro vás dárek zcela zdarma!!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já mám ještě úchylku na výhodné karty. Už procházím odvykačkou, jelikož moje peněženka chrlí karty při každém pohybu, trhá se a těch pět, které jsou aktuální (třeba toho času vybrakovanou platební a Knižní klub) mi zase rafinovaně schovává. Trvalo mi dlouho, než jsem pochopila, že neposbírám 12567 bodů za dva týdny, abych získala plyšového ptakopyska, takže je ztráta času a osobních údajů si jí nechat vystavovat.

1 0
možnosti

Výstiže a vtipně řečeno :)) R^

0 0
možnosti
Foto

A já mám pumpičku ke šťávám zdarma a jsem dneska naprosto šťastná;-D

2 0
možnosti

;-D..a doufám, že i s tlakoměrem....

0 0
možnosti

;-D

Milá Tino, říct se dá mnoho věcí "řečí těla" je todokonce i studijní obor!

1 0
možnosti

;-D jo jo, zrovna nedávno jsem byla na semináři na to téma. Zjistila jsem ale, že na netu to nefunguje... ;))

0 0
možnosti
Foto

Zato připíjím na Tvou počest flaškovým pivem v láhvi!

(A karmu jsem Ti neposlal z darma, ale z kamarádství.)

;o)

1 0
možnosti

;-D;-D Díky, Vladimíre!

0 0
možnosti

Dárek zdarma není první slovní ekvilibristika tohoto typu, viz kouzelné spojení Lidová demokracie.

2 0
možnosti

;-D a co Boj za mír? ;)

1 0
možnosti

:-)R^....a jen tak mimo téma, mám v práci kolegu a ten přijde a řekne:"Františku, zítra mám narozky, tak abyste mi nezapomněli něco koupit, kdyžtak vám řeknu co."

1 0
možnosti

JÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ......

0 0
možnosti

R^ dala jsem ti zcela zdarma karmu. 

To ja si takhle jednou koupila pekne drahou kuchyn, ale aby mi to nebylo lito, dostala jsem k tomu zcela zdarma suprovou lednicku a pracku dle meho vyberu. Na me to zabralo. Kdyby mi to nenabidli, tak jsem koupila kuchyn od nekoho jineho.:-P

1 0
možnosti

To já si tuhle koupil drahou blbost, kterou nikdy nebudu potřebovat, jen proto, že se na mě prodavačka krásně usmála:-)

2 0
možnosti
Foto

podmíněné dárky mám také v oblibě.Jednou už to vypadalo, že mi byl opravdu věnován nezištně, ale když jsem nepodeslal smlouvu, tak mi byl odebrán.:-)

0 0
možnosti

...a dobrě vám tak! Slipy se maj plnit (nejen) o Vánocích - copak jste se od Janka nic nenaučil?!! ;-D

2 0
možnosti

;-DPodobně jako nechci slevu zadarmo tak já  nechci dárek zadarmo ;-D;-D

1 0
možnosti

;-D Trefa! Aneb jak dnes pravila kamarádka: Jak je tam něco zadarmo, bude to stát těžký prachy ;))

1 0
možnosti
Foto

Chtěla jsem podotknout něco jako...karma jako dárek zdarma, ale Lenka Faltejsková mi vzala vítr z plachet:) Dárek zdarma mne už taky pár let vytáčí;-D

1 0
možnosti

;-D Ano, s kamarádem Martinem byste si rozuměla. Je otázka času, kdy se z něj stane vymítač dárků zdarma a zahájí aktivní tažení :)))

2 0
možnosti