Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Počet přečtení symbolických 666 :) Vzpomínám si na svůj první dárek zdarma ... 1990 - Vídeň - Shopping City Süd :))

2 0
možnosti
TS

Jé, tak to jsme tam kolem sebe možná prošli - žila jsem tou dobou ve Vídni a do SCS jsem jezdila pořád...! :-)

1 0
možnosti
MS

Jednou mě pozvali na nějakou předváděčku a slibovali pro každého ze zúčastněných dárek v hodnotě 2000 Kč. Samozřejmě jsem si nedělal žádné iluze, ale šel jsem tam jen proto, abych zjistil, jakou kulišárnu si zase vymysleli, protože dva tisíce vám dneska nikdo jen tak nedá. Ten dárek spočíval ve dvoutisícové slevě na šíleně předražený víkendový pobyt v hotelu, který patřil stejné společnosti. I po té slevě by to bylo drahé. :-)

2 0
možnosti
TS

;-D;-D Jo, to jsou vůbec ty nejdárkovatější dárky a úplně nejvíc zdarma!! R^ :)))

0 0
možnosti
JB

J80a73n 31B62á13r90t38a

5. 12. 2013 13:00

Když takhle někdo nabízí "dárek zdarma" hned je jasné, že si člověk kupuje víc než jednu věc za určité peníze. Zpravidla jednu, kterou chce a druhou zcela nepotřebnou. Takže vážení obchodníci, nemám zájem si kupovat k věci, kterou chci, věc nepotřebnou. Raději mi dejte jen to co chci ale za lepší cenu. 

Jiná situace je, když dárek nikdo neinzeruje, daná věc není o "dárek zdarma" dražší a stejně mi nějakou pozornost přibalí. Byť jde třeba o věc stejně nepotřebnou jako v předchozím případě, takový přístup potěší.

2 0
možnosti
TS

Ano, přesně tak jsem to myslela :) mimochodem, zkoušel jste se prodejce někdy zeptat "a nešlo by to bez dárku, ale levněji?"? Zkuste to - uvidíte ten nejneupřímnější lítostivý výraz ever ;-D

1 0
možnosti
PK

No, obchodníci to používají, protože to funguje. Kdo chce, jejich nabídku vyslyší, kdo nechce, tak ne. A kdo zapřemýšlí, tak zpravidla taky ne. ;-D Ale není to nijak nucené, je to na každého vůli, jak se rozhodne, takže nevidím problém. 

A v reklamštině je tolik "vtipných" nesmyslů - třeba "bílá bělejší." A nakonec i v řeči: rozeberte si třeba slovo nejoptimálnější, co se také rádo používá.

1 0
možnosti
TS

Víte, vy nejste hloupý, dokážete si to přebrat a rozhodnout se. Ale nemá každý to štěstí. Já za tím vážně vidím manipulaci lidí - bílá bělejší v lidech tak nerezonuje, jako DÁREK. Zrovna tak se mi příči dávný slogan sušenek Disco "s Diskem nikdy nejsi sám" nebo jakéhosi telefonu "pořiďte si stroj na štěstí". Tyhle marketingové strategie cílí často na nešťastné lidi a ve výsledku je stejně nepotěší...

1 0
možnosti
Foto

Zdarma karma (zcela) :-). Řeknu to pusou a dojdu tam nohama :-))

3 0
možnosti
TS

Díky :) doufám, žes to napsala rukama! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Porad nemam smajliky, bud jsem je nekde propila anebo mi nekdo ZDARMA zacaroval notas ! :o))

2 0
možnosti
TS

;-D Zkus jiný vyhledávač, Zuzi, já mám Chrome a jde na něm smajlovat a adblockovat ;-)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
TS

;-D Ano, i mě můj bývalý muž takovýto dáreček párkrát nadělil. Měla jsem za tím účelem doma placatku Tuzemáku. Tu jsem vyservisovala a do čtvrt hodiny byl od nich pokoj ;)))

1 0
možnosti
Foto

Top ten "dárků zdarna" vede GE MONEY banka, kdy při výběru hlásí bankomat, jedním zbytečným úkonem navíc, ... vyberte si odměnu za výběr z bankomatu ;-D. Na nakopání!

2 0
možnosti
TS

Škoda, že se jim na tom bankomatu nedá odepsat, že? To by bylo názorů... 

"Jděte s odměnama do hajzlu, potřebuju na záchod / parkuju jako debil / chci jen svoje prachy / vidíš tu frontu, mechanickej magore?!" Apod. ... ;-D

2 0
možnosti
JM

To máte jedno, jestli vám ten dárek dopředu nějak inzerují nebo vám ho tam přihodí tajně. Stejně ho zaplatíte v ceně toho hlavního nákupu, třebaže ho vůbec nepotřebujete. Dnes totiž zdarma není vůbec nic.

Proto se zdaleka vyhýbám prodejcům, kteří nějaké dárky poskytují. :-)

1 0
možnosti
PK

No, když to vezmeme pragmaticky, rozdíl je: když něco koupíte, zaplatíte za X věcí Y Kč. A když dárek někdo inzeruje, je to X+dárek za Y+koeficient peněz. Kdežto když ho někdo přihodí tajně, tak za Y peněz získáte X+dátek. 

Neboli - jasně, obchodník má marži, proč by to jinak dělal? Ale u inzerování "dárku" se je zákazník "nucen" marži navýšit třeba tím, že je až "při nákupu od 1000Kč". Kdežto přihození nečekaného je na jeho triku, krátí si tím marži sám. Samozřejmě , že obojí je reklama. Ale v prvním případě taková nucenější (koupíte tam jen proto, že dostanete "dárek zdarma", možná už se tam pak neobjevíte), ve druhém jemnější (udělá vám to radost, takže tam rád přijdete znovu).

2 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik