Děkujeme za pochopení.
K45a31r51e86l 67B30o31h75á95č62e83k
Počet přečtení symbolických 666 :) Vzpomínám si na svůj první dárek zdarma ... 1990 - Vídeň - Shopping City Süd :))
T12i26n44a 50S16o59l17a43n22o72v48á
Jé, tak to jsme tam kolem sebe možná prošli - žila jsem tou dobou ve Vídni a do SCS jsem jezdila pořád...!
M25i84l75a54n 33S68t10e11h38l47í62k
Jednou mě pozvali na nějakou předváděčku a slibovali pro každého ze zúčastněných dárek v hodnotě 2000 Kč. Samozřejmě jsem si nedělal žádné iluze, ale šel jsem tam jen proto, abych zjistil, jakou kulišárnu si zase vymysleli, protože dva tisíce vám dneska nikdo jen tak nedá. Ten dárek spočíval ve dvoutisícové slevě na šíleně předražený víkendový pobyt v hotelu, který patřil stejné společnosti. I po té slevě by to bylo drahé.
T17i72n80a 50S10o40l38a84n41o77v79á
Jo, to jsou vůbec ty nejdárkovatější dárky a úplně nejvíc zdarma!! :)))
J80a73n 31B62á13r90t38a
Když takhle někdo nabízí "dárek zdarma" hned je jasné, že si člověk kupuje víc než jednu věc za určité peníze. Zpravidla jednu, kterou chce a druhou zcela nepotřebnou. Takže vážení obchodníci, nemám zájem si kupovat k věci, kterou chci, věc nepotřebnou. Raději mi dejte jen to co chci ale za lepší cenu.
Jiná situace je, když dárek nikdo neinzeruje, daná věc není o "dárek zdarma" dražší a stejně mi nějakou pozornost přibalí. Byť jde třeba o věc stejně nepotřebnou jako v předchozím případě, takový přístup potěší.
T30i28n86a 94S96o16l66a21n22o95v61á
Ano, přesně tak jsem to myslela :) mimochodem, zkoušel jste se prodejce někdy zeptat "a nešlo by to bez dárku, ale levněji?"? Zkuste to - uvidíte ten nejneupřímnější lítostivý výraz ever
P74e94t33r 46K49r19a71t68i64n59a
No, obchodníci to používají, protože to funguje. Kdo chce, jejich nabídku vyslyší, kdo nechce, tak ne. A kdo zapřemýšlí, tak zpravidla taky ne. Ale není to nijak nucené, je to na každého vůli, jak se rozhodne, takže nevidím problém.
A v reklamštině je tolik "vtipných" nesmyslů - třeba "bílá bělejší." A nakonec i v řeči: rozeberte si třeba slovo nejoptimálnější, co se také rádo používá.
T75i14n37a 41S70o44l13a12n33o69v65á
Víte, vy nejste hloupý, dokážete si to přebrat a rozhodnout se. Ale nemá každý to štěstí. Já za tím vážně vidím manipulaci lidí - bílá bělejší v lidech tak nerezonuje, jako DÁREK. Zrovna tak se mi příči dávný slogan sušenek Disco "s Diskem nikdy nejsi sám" nebo jakéhosi telefonu "pořiďte si stroj na štěstí". Tyhle marketingové strategie cílí často na nešťastné lidi a ve výsledku je stejně nepotěší...
L19e71n18k28a 74F22a75l74t83e88j28s41k32o65v82á
Zdarma karma (zcela) . Řeknu to pusou a dojdu tam nohama :-))
T55i44n33a 21S90o43l36a77n54o24v58á
Díky :) doufám, žes to napsala rukama!
Z62u35z70a62n19a 88A36n95d65r32l25o27v73á
Porad nemam smajliky, bud jsem je nekde propila anebo mi nekdo ZDARMA zacaroval notas ! :o))
T96i94n93a 79S70o56l71a14n74o86v87á
Zkus jiný vyhledávač, Zuzi, já mám Chrome a jde na něm smajlovat a adblockovat
O21d78s31t82r93a62n14ě26n58ý 49U13ž30i79v38a15t36e10l
T59i40n26a 59S23o94l49a55n17o96v51á
Ano, i mě můj bývalý muž takovýto dáreček párkrát nadělil. Měla jsem za tím účelem doma placatku Tuzemáku. Tu jsem vyservisovala a do čtvrt hodiny byl od nich pokoj ;)))
Š86t47ě82p93á40n76k56a 73B82e38r61g22e57r47o54v89á
Top ten "dárků zdarna" vede GE MONEY banka, kdy při výběru hlásí bankomat, jedním zbytečným úkonem navíc, ... vyberte si odměnu za výběr z bankomatu . Na nakopání!
T58i90n28a 66S77o74l37a57n51o28v97á
Škoda, že se jim na tom bankomatu nedá odepsat, že? To by bylo názorů...
"Jděte s odměnama do hajzlu, potřebuju na záchod / parkuju jako debil / chci jen svoje prachy / vidíš tu frontu, mechanickej magore?!" Apod. ...
J83a80r36o85s65l62a70v 71M11i30k36u48l61a
To máte jedno, jestli vám ten dárek dopředu nějak inzerují nebo vám ho tam přihodí tajně. Stejně ho zaplatíte v ceně toho hlavního nákupu, třebaže ho vůbec nepotřebujete. Dnes totiž zdarma není vůbec nic.
Proto se zdaleka vyhýbám prodejcům, kteří nějaké dárky poskytují.
P13e12t75r 49K59r95a26t78i83n75a
No, když to vezmeme pragmaticky, rozdíl je: když něco koupíte, zaplatíte za X věcí Y Kč. A když dárek někdo inzeruje, je to X+dárek za Y+koeficient peněz. Kdežto když ho někdo přihodí tajně, tak za Y peněz získáte X+dátek.
Neboli - jasně, obchodník má marži, proč by to jinak dělal? Ale u inzerování "dárku" se je zákazník "nucen" marži navýšit třeba tím, že je až "při nákupu od 1000Kč". Kdežto přihození nečekaného je na jeho triku, krátí si tím marži sám. Samozřejmě , že obojí je reklama. Ale v prvním případě taková nucenější (koupíte tam jen proto, že dostanete "dárek zdarma", možná už se tam pak neobjevíte), ve druhém jemnější (udělá vám to radost, takže tam rád přijdete znovu).