Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

Asi budu za debila, ale ten obrázek s číčou...to je jako Vaše matka!!! Ale jinak: tu pacičkami zapřenou pozici znám a reaguji na ni drbáním a drbáním a zase drbáním a nikam nejdu, protože jsem ani nikam nechtěl jít. Mám zato, že tím mi fenka Bonitka vyjadřuje svoji náklonnost. Tak potom kam jinam bych měl odcházet, že?

2 0
možnosti
TS

Okamžitě si přestat nadávat!! ;)

To je ilustrační fotka z netu, Martine ;-D moje maminka je hezčí!

No jo, když u kočky čím víc drbete, tím víc zatíná. Slast, víme? ;))

0 0
možnosti
TK

Vzhledem k tomu, že kočku máme černou, tak se většinou na obleku chlupy z ní ztratí, ale chlupy z našeho psa jsem naposledy našel na sametovém křesle v Ománské národní bance. A manželka tvrdí, že náš pes před ní seděl na odpočívadle v Louvre :-)

4 0
možnosti
TS

;-D;-D;-D no to je dokonalý...

1 0
možnosti
PJ

P77a26v77e42l 29J16a23n55s60a

13. 11. 2013 21:42

Řešení je snadný - před chystáním se a převlíkáním kočku chytit, zatnout chovatelský nervy a někam jí zavřít do místnosti, která k chystání není třeba, převlíknout se, nalíčit a kočku vypustit až pár sekund před odchodem a odměnit dobrůtkou. Pak jen rychle vypadnout.

1 0
možnosti
Foto

J87a35n58a 63M97a40j77o25v62á

13. 11. 2013 21:45

Pavle, že vy nemáte kočku????;-D;-D

2 0
možnosti
TS

Ráda jsem vás zas jednou pobavila, Marku - vy mě bavíte denně :-)

0 0
možnosti
Foto

Potvůrka, to je k nevíře:) Kočku nemám, ale s chlupama si užívám též:) Jen trochu v opačném smyslu slova. Nelíná to a musí se to vyčesávat a stříhat:-)

2 0
možnosti
TS

Že by pudlík? :-)

2 0
možnosti
Foto

J71a43n85a 71M26a25j48o80v53á

13. 11. 2013 20:21

My máme kocoury taky exkluzivní vyděrače (před chvilkou jeden utekl s párkem a teď je uražený, že jsem mu ho sebrala), ale kamarádka měla kocoura Dokonalého. Byla v té době sing a on bezpečně poznal, kdy má rande a každému nápadníkovi načural do bot. Nikdy ne ženským, ale třeba ani instalatérovi. Takž její první "akt" vždycky spočíval v koktavém vysvětlení, že ty boty fakt raději zavře do skříně :-). Bezvadně napsané, karma.:-)R^

5 0
možnosti
Foto

..pokud nebyl instalatér...jen převlečený instalatér.:-)

2 0
možnosti
Foto

Do nedávna jsem měla za to, že jdu-li navštívit majitele chlupatců, jsem náležitě chlupovzdorně oblečena. Ovšem po poslední návštěvě musím svůj outfit  ještě přehodnotit a oblékat se i drápuvzdorně ;-).

5 0
možnosti
TS

Ještě mi ten pocit viny zhoršuj...!

0 0
možnosti
KK

Je to jasné, jste kočka a ona na vás žárlí;-D

5 0
možnosti
TS

Je to majetnická potvora, která nesnese konkurenci ;-)

1 0
možnosti
Foto

J75a95n 13D43l84o77u47h49ý

13. 11. 2013 19:46

ses mi pěkně trefila.. před chvílí jsem se vrátil z návštěvy opuštěnýho kocoura.. jeho panička musela odjet a já že ho jako přijdu povzbudit.. hajzlik na mě skočil hned jak jsem vrazil do dveří.. moc pěkně mě seknul na pozdrav.. nic proti.. škrábance mi neva.. ale radši od kočky ;-)

3 0
možnosti
TS

Musíš to pak náležitě dramaticky paničce nadnést a žádat kompenzaci ;-)

0 0
možnosti
Foto

...R^...podobný rerorismus dobře znám...tak například se projevuje tím, že když si potřebuju odskočit...spí na mě minimálně dvě kočky...což jak uznáte...je takřka neřešitelný.:-)

3 0
možnosti
TS

Ha ha ha, co mi to jenom... :)))

1 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik