Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

O35t61t86o 33Č11e26r55n87ý

22. 10. 2013 15:49

Víte, Tíno, jak se zhora volá, tak se zezdola ozývá. On ten prostředníček ten náš první mezi prvními dolními deseti miliony, vystrkuje furt. Teď medailí Čubovi. To je pro mne víc než prostředníček. To je vytření si .... se mnou a podobnými. To jmenovci vůbec fandit nemusím.

5 2
možnosti
JG

já myslím, že to je právě špatně - jestliže kritizuji prezidenta od něhož očekávám marně jakousi důstojnost, nemůžu to dělat tak těžce vulgárně, to se potom ta kritika částečně míjí účinkem.

5 0
možnosti
TS

Díky, a ráda vás vidím :)

1 0
možnosti
Foto

:-)Také mě nebaví. Nejvíc směšná je asi Lucka Bílá,která se drží hesla:"Koho chleba jíš, toho píseň zpívej" a překonvertovala od Klause k Zemanovi;-D

4 0
možnosti
FS

No, skvělá společnost. Agent hermánek-Dvořák a stalinista nigrín. To se moc nepovedlo.

1 2
možnosti
Foto

to je ale Smutný, Františku

2 0
možnosti
Foto

Karma a souhlas, Tino.

1 0
možnosti
TS

Díky, překvapil :)

0 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že nejsem osamocen se svým názorem na politiku, TIČKY a TIKY. A to jsem žil v líhni POLITICKÉ PÍSNĚ. Být tenkrát ženou, možná ani Dean Reed by mne nepřilákal. hah

1 0
možnosti
TS

No vzal jste to pěkně od podlahy :))

0 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik