Diskuse

Naleštit milááška!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tak se teda domluvíme a budeme mejt auta stejnej den. deštivost výrazně poklesne

1 0
možnosti
Foto

J18a29n 17A67n27d95r94l46e

22. 10. 2013 14:36

Od doby, kdy prestali kluci povazovat prujezd myckou za rovnocennou nahradu navstevy zabavniho parku, maji vsichni nasi milaskove smulu...

R^

2 0
možnosti

Ha há, tak já to tak pořád ještě mám - musí to bejt vzácnost, aby to vydrželo, nemůžete je tam vozit obden... ;-D

1 0
možnosti

:-))..já do myčky nemohu, neb bych byl jak v Titaniku...a loňské listí je nejlepší, v zimě lépe hřeje....

1 0
možnosti

To jsou vejmluvy, bráší... já vím, že se tam bojíš - příště pojedu s tebou a budu tě držet za ruku, ju? ;)))

1 0
možnosti

tak, a dalsi clanek, u ktereho rvu smichy. zvlast pri zmince o automycce ;-D nase Bolistka (patnactileta slecna druhu Skoda Felicia, jmeno dostala po trech ryhach na zadnich dverich, ktere tam spachala manzelova teta davno predtim, nez jsme po ni auto zdedili) je totiz jedno z tech prasatek, co se lesti akorat tak na svatby a pak kdyz jsou silne erupce na slunci a muz pociti puzeni venovat cas teto neobvykle cinnosti. jednoho dne tento stav nastal na benzince, tudiz bylo rozhodnuto - jedeme do mycky. muz odbehl k pokladne pro zeton, ja se pokusila uklidnit zmateneho psa, ktery cestoval v kufru. muz je zpet, muzeme vjet. ptam se, jaky program koupil, pro nase auto myslim, ze nejaky zaklad bude stacit. muz hrde hlasi, ze koupil dvojite myti a jeste lesteni a voskovani a kdyby mycka umela i vysat a nalestit interier, koupil by to taky. uz pri prvnim mycim cyklu ale prisla apokalypsa. ve chvili, kdy mi kousek od hlavy svisti barevny kartac a hrne pred sebou tunu peny, nemohu se ubranit pocitu "mam mokre rameno". nejdrive okazale ignoruju, ale pote, co po kartaci prichazi vydatna sprcha naseho priblizovadla, nemuzu uz dele ignorovat, ze mi pres dvere steka nekoncici vodni stena a krom mokreho ramene uz zacinaji nasakovat i dziny a sedak. premyslim, zda mam panikarit, kricet na muze. na chvili si oddechnu, to kdyz trysky popojedou a smyvaji zbytky peny ze zadi korabu. v tu chvili mi to dojde. DVOJITE MYTI!

1 0
možnosti

v nastale panice z neodvratneho osudu (rozumej smrti utopenim) zacinam prehrabovat kastliky, zavazadla, kapsy a hystericky hledat COKOLIV, co by utesnilo evidentne poklesle a netesnici dvere. HEUREKA, mam uterku, obvykle pouzivanou na lesteni oken. zoufale ji rvu nekam do mist, kde zhruba tusim nejvetsi diru v integrite naseho jinak milovaneho auta. mydleni jeste ujde, nadavam, kdyz mi saponatova voda po ruce steka pod triko, ale rikam si, ze je to dobry a uterka to zvladne. do chvile, nez prijde druhy sprchovaci cyklus. rezignovane nechavam padnou nacucanou uterku do klina a uz se jen modlim, aby se cele to pekelne zarizeni, ve kterem jsme uvezneni. zvedlo a my mohli vyjet na svetlo, a hlavne SUCHO!!! denni. reakci mi je vykuleny psi pohled zezadu a naprosto smichy odbourany manzel valici se po SUCHEM sedadle a odpadavajici na SUCHY volant. od te doby uz na muze nevrcim, ze ma spinave auto. vzdycky mi totiz odpovi, ze muzeme priste po ceste teda zajet do mycky... ;-)

1 0
možnosti
Foto

J87a61n35a 73M36a43j88o36v93á

18. 10. 2013 11:49

Povedené, karma. Mytí auta? Ehm...co jsem se vdala a usoudila, že tato domácí práce přechází na mužskou část domácnosti, máme spokojené autí prasátko. Naštěstí je občas nějaká svatba nebo oslava a Fredy je naleštěn. Obvykle i u nás poté následuje prudká průtrž mračen...:-)

3 0
možnosti

Jsme na tom asi všichni podobně - ne nadarmo byla onehdá na jedné akci u nás nejžádanější výhra v tombole celkové čištění vozu :)))

1 0
možnosti

Pěkný, karmyhodný článek!R^ :-)

Já to mám zařízené  velmi pohodlně. Jednou za půl roku myčka a jinak 19-cti letý vnuk (i na tu myčku s tím jezdí - věřím mu!) meje, luxuje a leští. Přilepšení ke kapesnému od rodičů se mu vždy náramně hodí. I když dělá, jako že né, tos, dědo vůbec nemusel ... ;-) ;-D

2 0
možnosti

Dobrej systém! R^ :))

0 0
možnosti

tady uz chcije, Tino! diky...aspoň nemusim s autem do mycky...ja davam dicky prednost prirodni mycce před kartacema....ne, ze bych mel starost o lak na svým premistovadlu, jen me prijde blby za to platit, když v podzimnich mesicich mycka frci z nebe často. takze ještě jednou diky!

a k tomu zlatu: ano, i u nas mame zlaty kluky a holky...malo platny: gold nad všechny peníze!

2 0
možnosti
Foto

Auto je druh obleku. Do banky nechodíme v teplákách a na obchodní jednání v džínách. Takže, pokud třeba jedu na letiště pro obchodního partnera a nemám zrovna po ruce limuzínu se šoférem, měl bych mít slušně vypadající čisté auto.

Hraje to opravdu značnou roli.

0 0
možnosti

ano ano...tomu se rika reakce na Tinu...a Tin ato vezme na vedomi...jak ji znaaaaaam. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Nám parník v roce 1996 ukradli a už jsme si jiný nepořídili.  http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d5/Wartburg_311_(1963)_01.jpg/800px-Wartburg_311_(1963)_01.jpg U mě to je, čím starší, tím větší péče, přičemž u nového žádná a u 50 let a víc obrovská.

0 0
možnosti
Foto

Já měl Wartburga kombi taky. Dovezl ěm všude, ale prestiž žádná.

0 0
možnosti
Foto

Já měla známého, který své spolujezdce nutil vyzouvat si boty. Doma to měl obdobné, neustále smejčil a leštil, vše uklizeno. Přivést do jeho auta nebo bytu psa by znamenalo katastrofu. Neměl žádnou jinou mánii, než tu uklízecí. Mě ta nablejskaná auta, byty a lidi nezajímají.

2 0
možnosti
Foto

Možná to byla spíš fobie, i když v Tančím jak rychle dovedu takto popisovala jednu maniačku.

0 0
možnosti