Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-DTinko, bacha na myčku. Ty kartáče jsou na tvýho milááška dost vostrý.;-DR^V

1 0
možnosti
TS

To jo, ten už potřebuje jen šimrat :))

1 0
možnosti
Foto

Vždycky, když jsme dovezli domů nového plechového mazlíka, dušovala jsem se, že tentokrát ho budeme leštit, vysávat a nablýskávat pravidelně. Jenže po měsíci vypadalo jako to předtím- děti a pes zajistily klasický vnitřní design- chlupy, flíčky, drobky...a nikomu se nechtělo to pořád vysávat;-OTakže nejlépe vždy vypadalo, když jsme ho přivezli a pak, když jsme ho jeli prodat;-D

3 0
možnosti
TS

Já moc binec uvnitř Tomata nemám, ale na palubce mám souvislou vrstvičku prachu, která se tam objeví tři vteřiny poté, co ji setřu. Čímkoliv :)))

0 0
možnosti
Foto

;-DR^ Vždycky jsem žasla nad vyfešákovanými "milášky" mých kamarádek, známých a příbuzných. Vyvoněný interiér, nikde ani smítko a u některých mám podezření, že kdyby to vyhláška dovolovala, pověsí si na okénka záclony a zvenčí truhlíky s pelargoniema...;-D

Oproti tomu náš rodinný mazlik je špinavý chuděra plný obalů od lízátek, nanuků, parkovacích lístků, písku, drobků všeho druhu, krabiček od dětského pití, listí... Někdy mám pocit, že tam snad děti potají vysypávají odpadkový koš či co... Ale je to náš šmudla a máme ho rádi!!!;-D

3 0
možnosti
Foto

Proto se autům také říká POPELNICE!

4 0
možnosti
Foto

Nemejte to. Odpoledne máme u Palladia koncert a nechci zmoknout.;-) Nevím, bylo to v Mikulášových patáliích - "Prach chrání tkaninu"?

2 0
možnosti
TS

Oukej, máte mít den odklad ;-)

0 0
možnosti
DS

Zlatá je sice děs, ale na barbínoidně růžového Grand Cherokee, co nám tu občas parkuje v ulici, to pořád ještě nemá. A řidiče (-čku???) jsem sice ještě neviděla, zato má ale za předním sklem cedulku invalida - netušila jsem, že se invalidní místa dávají i za barvoslepost 8-o8-o8-o

2 0
možnosti
Foto

Já to mám s autokosmetikou úplně jednoduché. Jezdím totiž sockou. Všemi druhy. Je to fajn. O autokosmetiku se mi stará Dopravní podnik hl. m. Prahy, ČD, ČSAD a jiné:)))Je to dynamické. Každá cesta jiným vozem. Nikdy moc dopředu nevíte, jak bude miláček vyfešákovanej:)) Prostě je to plné překvapení:))))

3 0
možnosti
TS

Ano! Já mám hromadně naježdíno... Jeje! A taky je vždycky překvapení, jestli uvidíte ven, nebo vám bude zrak přecházet z dírkované reklamní fólie ;-D

1 0
možnosti
MT

Auto se stejnou barvou jsem v Praze potkala dvakrát. Na Malé Straně v tom jela nějaká nemladá umělohmotná bloncka, na Smíchově takový zvláštní dacan (ale toho jsem viděla jen z tramvaje a bez brejlí, takže se mohu mýlit, nerada bych ukřivdila majiteli-oduševnělému intelektuálovi).

A zcela popravdě, jako barva na autě je to fakt hnusný.

A moje auto je špindíra, protože je špindíra rádo, patří to k jeho přirozenosti.:-)

2 0
možnosti
TS

Tak bé je správně, bylo to na Smíchově R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Vtipný, svěží :-) Teda myslím to vaše slovesné dílko, ten vůz je zralý pro jiná adjektiva. V tom výčtu potenciálních majitelů už mi chybí jenom dobře živený rusky hovořící padesátník, botky z krokodýlí kůže do špičky, havajskou košili švihácky rozhalenou, aby byl vidět neméně zlatý řetěz zapuštěný do porostu na hrudi. A nebo někdo od Kočků, jak již v diskusi zaznělo.

2 0
možnosti
TS

;-D Popsal jste ho výborně, ale u nás ve Varech jsem nikdy takovýhle vůl, pardon, vůz neviděla... Tohle bylo na Smíchově :)

0 0
možnosti
Foto

Našemu půlročnímu Kimovi (zřejmě mé poslední vozidlo v mém věku, pokud osud nebude chtít jinak) jsme za tu dobu rekreačně naložili 15 tisíc. Jeho barvu SATEN AMBER si vybrala má šéfová rodiny. Pokud se tato barva bude líbit také ptáčkům nebo budou něco mít proti koreánskému Kimovi se uvidí. Pokud možno pro jistotu se vyhýbám parkování pod stromammama s dlouhejma větvamama... hah

1 0
možnosti
TS

V téhle barvě máme služební vůz - je praktická, to auto vypadá pořád dobře :)

0 0
možnosti
Foto

Já ho jen omeju studenou vodou a dobrý.:-/

1 0
možnosti
TS

Jestli vám to oběma vyhovuje, tak fajn :))

1 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik