Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FS

Tak já si jednou za uherák vyrazím do Varů na vejlet, a hned takový haló. Škoda, že jste nepočkala, Týnko, mohli jsme se potkat.

2 0
možnosti
TS

;-D Tohle ale bylo v Praze, Františku :) u nás ve Varech to zatím nejezdí, ale někdo tu exhibuje s tím humrem, nebo jak se ten tank jmenuje :))

2 0
možnosti
Foto

R^ moje pojízdné skladiště se znakem pipinky na kapotě , naustále zaplněné "nutnými"  a "bývalými potřebnými" předměty, taky omývám vlahým deštěm. Už mě párkrát napadlo před bouřkou ho trošku poprášit nějakým ekologickým šamponem na přírodní bázi....ale na nic jsem nenarazil, tak to nechám přírodě. Je moudrá, poradí si. Zcela důsledný ale nejsem, občas si  u benzinky odmývám pozorovací průzory k snažší orientaci na silnici.;-DR^

7 0
možnosti
TS

Mýdlo s yelenem jsi zkoušel?

0 0
možnosti
PJ

P51a46v46e93l 76J13a20n18s97a

16. 10. 2013 14:40

S autokosmetikou nijak, nemám co leštit. Leda tak vlastní tyč...

0 0
možnosti
TS

No tak aspoň něco, Pavle!

0 0
možnosti
Foto

mě přinutí nechat umýt auto akorát solné mapy ze zimních silnic, jedině tehdy uvěřím, že špína mému samohybu nesvědčí a patří dolů. Cákance a marast ostatních ročních období neřeším, pokládám je hned za dvojitou ochrannou vrstvu, první proti škrábancům, druhá proti závistivcům, neb čisté a naleštěné auto vyvolává závist daleko větší, než to zaprasené:-)

2 0
možnosti
TS

To je fakt :) po zimě taky meju, a pak ještě tak 3-4 krát do roka, podle toho, jak moc naleštěnců potkávám :)))

0 0
možnosti
Foto

Tak vo asi jezdíme do myčky vždy ve stejný den ;-)

1 0
možnosti
Foto

Nikdy jsem na parádu auta moc nedbal, ale jak "bávo" stárne a blíží se veteránskému věku, dbát jsem začal.

Koupil jsem asi za "pětikilo" slevový kupon hlavně kvůli vyčištění vnitřku. Ale oni krom toho také perfektně rozleštili karoserii, takže se není proč za "miláčka" stydět. Špinavé a zanedbané auto je pro mladé.

1 0
možnosti
TS

Ach, připadám si mladá... No, přiměřeně, zas takovej binec tam nemám :-)

1 0
možnosti
PC

A jen tak bokem .. před dvěma týdny začal u nás v práci parkovat úplně nový Jeep Grand Cherokee (http://performancedrive.com.au/2013-jeep-grand-cherokee-srt8-vapor-and-alpine-announced/2013-jeep-grand-cherokee-srt8-vapor-front/), černý, uvnitř světlá kůže ... každej ho chodil obdivovat, jaké pak bylo naše překvapení, když jsme zjistili, že patří pánovi zvíci 160 cm, 100 kg živé váhy, zpocená polopleš ... že by kočkolap ?

2 0
možnosti
Foto

A jakou to má prosím souvislost? Pán má metrák a do Jeepu se asi dobře vejde. Já nevěřím pohádkám, že muži "s malým" si kupují velká auta. To je opravdu dost nesmysl.

A nebo budu muset zajít s Vladimírem na pivo a podívat se, jestli, když jezdí BMW X6, což je auto o dost větší než moje civilní 540i ho bude mít menšího.

A kočkolap? To už dneska asi nefrčí a když, tak třeba s Ferrari.

1 0
možnosti
Foto

Mohu potvrdit, byl to lesk jako blesk ... toho zlatouška. Schodly jsme se, že bychom se tím ani jedna nechtěly svézt. ;-D

Já nechávám nejraději auto opršet a sem tam ho vrazím do myčky. Luxuji, jak mám náladu. ;-)

1 0
možnosti
PC

Fuj, štěpánko, cože jste se ? Schodly ????  Na schodech ? 8-o

0 0
možnosti
Foto

Vzhledem k bordelu uvnitř...díky ratolestem...neřeším ani bordel vně :))

1 0
možnosti
TS

Prostě nic neskrýváš. To se mi na tobě, Karle, líbí. ;))

1 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik