Diskuse

Jedna dopravní značka a takový radosti!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ta značka jednoznačně rozptyluje řidiče - a autor to jednoduše obkreslil z Kamasutry :-)

0 0
možnosti

Na první pohled bych si myslela, že jde o kubistickou malbu pankáče zírajícího do kanálu bez poklopu. ;-D ... R^ karma

0 0
možnosti

Uzavřená skupinová psychoterapie!!!! ;-D Tak! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Mně by zajímalo, jestli autor značky seděl někdy za volantem.

0 0
možnosti
Foto

Mně značka nejvíc připomíná Babu Jagu na koštěti, uvízlou na sloupu elektrického vedení (zřejmě ztratila orientaci).

1 0
možnosti

Přesně tohle jsem chtěla napsat, a když jsem se dostala do diskuze, koukám, že máme stejný pohled na svět - je to Ježibaba !

0 0
možnosti

Kdo ukradne víko od kanálu, dostane se na Bory.

1 0
možnosti

neskutečně potěšilo! tak především já, kdybych chtěla tuto značku prohlásit za vnímanou (tedy zcela přečtenou a snad i pochopenou) bych před ní musela asi na čtvrt hodiny zastavit. protože bych nejspíš nebyla jediná, soudím, že v tvém kraji je osvícená samospráva, která místo drahých retardérů zvolila grafické zpomalovače. už to máte patentovaný?

2 0
možnosti

:DDD Nemáme, klidně to obšlehněte! Patnáct minut je přesnej odhad - čtyři minuty na "co mi to jenom...", deset minut zlomená smíchy v pase a minuta na pochopení objížďky ;-)

1 0
možnosti

Týnko, vy jste to snad hned nepochopila? Elementary, dear Watson ..... :-)

0 0
možnosti

Pochopila! Pankáč nad kanálem! ;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

...připomíná mi to obrázek z jedné hospodské toalety, který byl doplněn nápisem : "Zvracejte do zařizovacích předmětů". Musel ho vymyslet nějaký stavař, protože v hospodském prostředí by takové označení příslušenství, sloužícího k úkonům za použití vody, běžný provozní nevymyslel ;-)

R^... moc jsem se pobavila. ;-D

2 0
možnosti

Hele, já do Ostrova jela minulý týden a musím říct, že jsem to dílo ani nezaznamenala. Vůbec jsem tenhle paskvil neregistrovala jako ZNAČKU ;-D

0 0
možnosti
Foto

Všechno blbě. Lidi, musíte se řídit taky trochu podle popisků. To je jasný. To je prehistorickej obrázek a je na něm původní obyvatel ostrova Bora Bora živící se sběrem kořínků. Při západu a nebo východu slunce, to je ta červená koule:)) Naprosto nesrozumitelný je ale popisek K.Vary, Sadov, Sjezd a zlomky. To už je ale otázkou pro kulturní antropology a historiky;-D;-D

2 0
možnosti

;-D..jednoduše řečeno..je tam zbytečně moc zavádějících popisků!

1 0
možnosti