Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Znám:) Za posledních 9 let jsem se stěhovala 8krát (počítám do toho i úplně provizorní bydlení z mých pražských počátků) a náročnost stoupá:)) Nejdřív jsem se stěhovala jen s pár zavazadly. Naposled (před rokem) toho už byla plná dodávka a pes na klíně:)))

0 0
možnosti
TS

Jste dobrej kočovník, to já bych neunesla... Mám svou základnu a vyrážím do světa, ale MOJE DOMA je zatím posvátné sanctum, kam se vždycky můžu vrátit... Úplný gudbáj bych asi nezvládla :-)

1 0
možnosti
Foto

Není to tak hrozné,za těch posledních 7 let jsem se stěhovala jednou:) Peripetie s bydlením jsem měla v podstatě jen ten první rok. To jsem se stěhovala 4x. Nejsem kočovník a není to lehké, nicméně ještě prostě musím dva roky vydržet:)

1 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik