Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Znám:) Za posledních 9 let jsem se stěhovala 8krát (počítám do toho i úplně provizorní bydlení z mých pražských počátků) a náročnost stoupá:)) Nejdřív jsem se stěhovala jen s pár zavazadly. Naposled (před rokem) toho už byla plná dodávka a pes na klíně:)))

0 0
možnosti
TS

Jste dobrej kočovník, to já bych neunesla... Mám svou základnu a vyrážím do světa, ale MOJE DOMA je zatím posvátné sanctum, kam se vždycky můžu vrátit... Úplný gudbáj bych asi nezvládla :-)

1 0
možnosti
JK

Kočka.rar R^ Čím to rozbalujete, prosím vás? ;-D

0 0
možnosti
TS

Rarachem.cz, Jaroušku :-) Nebo rákoskou!

0 0
možnosti
Foto

J14a75n 23D78l50o85u12h79ý

2. 10. 2013 18:48

jeden rok jsem stěhoval sedmkrát.. fakt.. nekecám.. výhodou bylo, že od několika kufrů jsem se dostal ke dvoum igelitkám.. člověk zjistí, že toho moc nepotřebuje ;-)

knížky z dětství jsem si nechal u rodičů.. Zapletal.. Foglar.. Nevrlý.. občas do nich na návštěvě nahlídnu a moc se těším, až si je s synem, tak za rok dva, přelouskám znovu :-)

1 0
možnosti
TS

To máte z toho, že jste takový... 

Temperamentní...(?) ;-);-)

0 0
možnosti
Foto

J38a24n78a 78M90a45j87o94v59á

2. 10. 2013 18:39

Tino, báááječné. My se stěhovali nedávno, ale situace byla narubovatá. Náš obrovský gauč se v novém obýváku ztratil, z křesel se stala křesílka a ještě dva měsíce jsme se učili, že když zapomeneme na horní záchod vzít toaleťák a všichni jsme (až na jednoho postiženého) dole, je to pr...., neb v tom sto let starém baráku obvyklé: "hele, podej mi prosím papír" prostě nezabírá... 

x

Moc hezky napsané, karma. Jen ty kočky bych asi nekomprimovala, naše by se strašlivě naštvaly :-)

3 0
možnosti
TS

Ha há! Nutno doplniti živými tvory! Ti jsou všude! Jak vás znám, nebudete s tím mít problém, a pokud je naučíte aportovat ruličku... ;-);-)

0 0
možnosti
Foto

Psáno krásně, s humornou nadsázkou R^:-)R^

1 0
možnosti
TS

Díky, Marku, to mám částečně okoukáno od vás ;-)

0 0
možnosti
AS

taky nas to zase ceka. Pak se ozvu na nejake tipy. :-)

Plne s tebou soucitim. Ja ale stehovani celkem rada. Je to takovy krasny jarni uklid ve velkem. Charita i sousedi jsou vzdy obdarovavani ve velkem.

4 0
možnosti
TS

Miluju Garage sales!!! :-)R^

0 0
možnosti
FF

;-DNo nemysli,...ono stěhovat se do psí boudy, tě bude taky stát plno ústupků;-)

2 0
možnosti
TS

Ha há, si myslíš, že by mě tam nějakej pes chtěl? Já v nouzi leda tak rovnou pod mostík a tam se vejdu i s knihovnou ;-D

0 0
možnosti
DK

Opravdu si vždy dokážeme zdůvodnit, bez čeho nelze žít;-D, ale já dodám k tomu stěhování jednu vážnou věc. Nám důchodcům radí přestěhovat se do menšího, to je pouze rada, ale nikdo zatím neřekl, kam už staří nemohoucí lidé mají ty věci dát a to stěhování je spojeno ještě s malováním a to také stojí dost peněz...Tak babo raď...Někdy uvažuji, že během 100 let nebudou ani knihovny, vše si budeme nosit v příruční knihovně el. knihy...V

1 0
možnosti
TS

Občas si to i musíme zdůvodnit, třeba jako moje maminka si zdůvodňovala, že nemůže žít bez discmana, protože během stěhování zmizel... :))) 

Ale máte pravdu, stěhování i do menšího je drahá záležitost a navzdory elektronické podobě všeho možného naše srdce většinou tíhne k tomu, co se na CD uložit nedá, že? :-) ale minibyt schvaluju!

0 0
možnosti
Foto

Stěhovali jsme se 6x, z toho 5x s dětma:-) Na stěhování jsem si vždy nejvíc pochvalovala, že se zbavím starých a nepotřebných krámů a najdu to, co jsem nemohla najít,když jsme bydleli:-)

   Člověk si zvykne, nás čeká ještě jedno- poslední. Stěhování už bych mohla směle psát mezi koníčky;-D

  A Tobě karmu, pobaviloR^

2 0
možnosti
TS

Díky, Šári :-) hele, já to mám úplně naopak: To, na čem lpím, při stěhování ztratím, i kdybych to nesla ve spodním prádle na vlastním těle, zato objevím spoustu ztracených, ale nepostrádaných věcí, například tři kousky japonských čajových pokrutin za gaučem, což vysvětluje, proč tam Ančí poslední dva roky furt tak zběsile hrabala :))))

0 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik