Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

M61i81l28a93n 77D20u93d59k71a

23. 9. 2013 21:11

Dle názvu bych to sice tipoval na úplně jiné téma článku, na druhou stranu jsem ale rázem odtušil, že fušovat Peldový do řemesla nebudete ;-D. Trekařsky řečeno, krásné, porcelánové funkční prádlo :-)

1 0
možnosti
Foto

:-)R^je fajn, že takoví podnikatelé ještě existují.

2 0
možnosti
Foto

Krásný blog! R^R^R^ A taky mám rád věci takhle dotažené. Vtipné nápady, perfektní řemeslo, určitě to je funkční. A moc dobře se na to kouká, což vůbec není málo.

2 0
možnosti
TS

Díky :-) Máte tu požadavek na dvouuchý půlitr od pana kolegy ;))

0 0
možnosti
Foto

Cílovou klientelou jsme my všichni. Myslím, že některé kousky by se mi hodily už dnes. Co některé? Všechny. Stačí si dát nějakýho toho panáčka navíc .;-)

1 0
možnosti
TS

Ano, upozorňujeme provozovatele záchytných stanic, že i jim by se tato sada mohla hodit! :-)

1 0
možnosti
Foto

Myslím na zadní vrátka a tak objednám zavčasu :) R^

4 0
možnosti
TS

Jakou barvu si vybereš? :))

1 0
možnosti
TS

Takhle přesně jsem tam reagovala na živo! :))

2 0
možnosti
TS

Žejo? A přitom je to pro svět, který moc mladších ročníků nezná, a ani se o tom nedozví...

1 0
možnosti
Foto

Potěšila jste mne, Tino. Už vím, co si mám koupit. Konečně přestanu furt vytírat.;-)

4 0
možnosti
Foto

Olá, design je moje parketa :-) Tos mi udělala  článečkem radost. R^

A mám radost, že i u nás jsou designéři, kteří se prosadí do takovéto výroby - nebo výrobce, který tomu dá zelenou a nebojí se experimentovat. Který šikovný to navrhl? Není to sice na první pohled ladně šik, přesně jak jsi popsala, ale skloubeno z funkcí, kterou to má mít a cílovou skupinou, je to úžasné.

Před časem opakovali seriál Design pro život, kde soutěžili studenti se svými nápady o stáž u Philipa Starcka a vyhrála to dívka s nápadem zajímavě tvarované hole pro důchodce... :-)

3 0
možnosti
TS

A ještě jsem si vzpomněla na toho robotického tuleně. Ten starouškům dělal taky ohromně dobře :-)

0 0
možnosti
Foto

Taky to mám ráda! :-) Výborný!

3 0
možnosti
TS

Povedený, viď? :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik