Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KE

Přesně tak to cítím, Opičce je taky třináct a půl :-)

0 0
možnosti
Foto

Vypadá to, že Šmudla taky klempíruje;-( Vypadá to na astma, nebo potíže se srdíčkem, jestli si vzpomeneš na kocoura z druhého dílu Shreka, jak tam chrčel, tak něco podobného dělá on. Mám strach jít k veterináři, ale už to trvá pomalu půl roku, jen je to čím dál častější:-( Vím, že Kavalíři trpí na srdeční choroby, tak moc se bojím!!

0 0
možnosti
TS

Přestaň se bát a vem ho na veterinu. Může to být jen alergie, Ančí to má ;-)

3 0
možnosti
Foto

Krásné a dojemné. :-)R^ A dalo by se to napasovat na kohokoli, kdo nám pomalu odchází. Jestli patříte k těm, kteří tohle dokážou říct z plna hrdla a z oka do oka, tak gratuluju. Já se jenom zlobím, a to, že se zlobím ráda, si dodávám jenom v duchu. Třeba jednou postoupím na vyšší level jako vy... :-)

1 0
možnosti
TS

No, nechte na hlavě - proč myslíte, že píšu? ;-)

2 0
možnosti
Foto

Hezké! Ty to prostě umíš. :-)

5 0
možnosti
TS

Ne. TY to umíš. Má bolístka se stárnoucím pejskem, což je fakt, se kterým jsem do toho předem šla, nemá ani v nejmenším na tvé starosti s neodhadnutelnou nenaplánova(tel)nou budoucností. Přesto ty o tom píšeš s větším nadhledem. Respect. Srdečné pozdravy k vám domů ;)

3 0
možnosti
MP

Ančí nepochybně zamáčkla slzu !!! A já průběžně při tom psaní hladím našeho prcka, co tu kolem mě víří a vyvíjí spoustu činností - škrábe se za uchem, žvejká hračku, stele si pelíšek, odnáší si pamlsek a zahrabává ho do koberce, strká mi čeníškem do ruky, protahuje se .... Vždyť to důvěrně známe všichni - kdo neměl psa, nepoznal opravdovou lásku ...:-)

4 0
možnosti
DD

Krásné vyznání!R^:-)

Paní Tino, tak jako mnohým pejskařům, i mně jste udělala radost. Mému bylo devatenáct, když odešel do psího nebe a nikdy na ty jeho pohledy, ani na ten poslední, nezapomenu.

Přeji Vám, abyste se zlobila na toho svého ještě dlouho.:-)

4 0
možnosti
TS

Díky :-) devatenáct let, to už je skoro kočičí věk :-)

0 0
možnosti
Foto

nejsem psí (logicky...páč mám radši mňoukaly)...tak si počkám na další;-)

p.s. paní Veronika V. nemile překvapila...včera jsem zrovna od ní četl, jak by diskutér měl být slušný a nikomu slovem neubližovat...osobně mi to je šumák, neb ultra tvrdá zase není a já sám jsem často větší rýpal...ale trochu mi to přijde jako "kázat vodu...":-/;-)

3 0
možnosti
Foto

... díky, že jste se mě zastal. Já si také myslím, že tu jen tak tančím;-D.

0 0
možnosti
TS

Ráda tě zas uvidím ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik