Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AO

Tak obdobné zajímavosti mne taky provázely.. :))) Jenže mě obvykle na cestě právě DO práce.... mívali jsme bájo píchačky - píchneš v 7:01, odcházíš o 30 min později, jinak ti neuznají pracovní dobu... se dvěma prcky, při otevírací době ve školce od 6:30 to bylo velmi velmi veeelmi veselé.. :) 

Krásné !R^R^R^

1 0
možnosti
TS

Hm, tak takhle přísný píchačky my v práci nemáme, to bude tím... :-):-)

0 0
možnosti
KT

taky tunely jsou moc dobrý. ani nemusí být bouračka, stačí pilot amatér, který si veze letadélko na jiné letiště (proč neletí, to nevím), nebo špička. mívám pocit, že překousnu volant. volávám několika zasvěcným a trpce si stěžuji na píchání pod hrudní kostí, mrtvolný pot a blížící se mdloby...

0 0
možnosti
TS

Překousnu volant  ;-DTak to je přesný...

0 0
možnosti
Foto

...nepřej si slyšet můj slovník, když komentuji nějakého zdržujícího loudala. Dlaždič by záviděl ;-)

2 0
možnosti
TS

Já většinou zůstávám u konvenčního slovníku, ale překvapilo by tě, jak NAHLAS dokážu řvát ;-D

1 0
možnosti
JG

Pobavilo R^ a hned jsem si vzpomněla, jak jsem to onehdá valila na školení a půlku jsem si ho odbyla v zácpě na jižní spojce. Manžel mi pak doma pravil: "já ti říkal nech si rezervu," ale tak nějak zapomněl dodat, že by měla být půldenní:-)

3 0
možnosti
TS

Ha há! ;-D A tak zase školení utéct může, ne...? ;-)

0 0
možnosti
OF

7 km za 20 minut, to je jako na kole. Kupte si kolo.:-(

1 0
možnosti
TS

A tak koupit si ho mohu, Ondřeji, ale mohla bych ho tak akorát vodit 3.8 tam a 3.8 zpátky... :-):-)

0 0
možnosti
MS

Jeden retro na dané téma:

Víte, jaký je rozdíl mezi Trabantem a Martinem Lutherem?

Žádný! Oba tvrdí: Zde stojím, nemohu jinak!

3 0
možnosti
FF

;-D..hele, ségra...to s tím Frantou sis mohla vodpustit..

2 0
možnosti
PK

Dobrý... stává se to všude a všem...

U psa je to o to těžší, že člověk musí z výchovných důvodů alespoň decentně vynadat, i když ví, že pes za to ve skutečnosti nemůže. Ale nesmí získat pocit, že mu to prošlo.

1 0
možnosti
Foto

A to ještě nebyla půl hodiny uzavřená silnice, než projede cyklistický závod. To je pak tlak 900/600. :-)

2 0
možnosti
TS

;-D tak to bych vytírala i po sobě!

0 0
možnosti
Foto

R^ kdykoli vyzvedávám děti, někdo zalarmuje celej okres a všechny brzdy vyjedou na silnici...když se kochám, tak to pálím po prázdné vozovce...doteď nechápu, kdo v tom má prsty;-)

2 0
možnosti
FF

To ví přeci ale každé malé dítě...Murphy!;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik