Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Me tento termin vadi. Mam pocit, ze se tim castuji lide, ke kterym to nepatri. jako nadavka myslim. Ale strasne slusna...

Jinak me toto asociuje s zasatkovanymi muslimkami, ktere tu a tam davaji rozhovory v televizi. Vsimla jsem si toho jen ja? Tak stasne se stale usmivaji a jsou v poklidu i kdyz se na ne sypou neprijemne dotazy. Takovy blahoslaveny usmev....napsoto nelogicke chovani, manipulatovni, teatralni. Neprijemne.

0 0
možnosti
Foto

Jé e:) Mluvíte mi z duše:) Prostě sluníčkář rovná se pohodář:) Teda takový, co umí tu pohodu i rozdávat:)

0 0
možnosti
Foto

Vzpomněla jsem si na televizní dětskou soutěž z osmdesátých let. Jmenovalo se to Kámen, nůžky, papír. Bylo tam družstvo hvězdičkářů a sluníčkářů:))))

0 0
možnosti

I mně ty změkčeniny, to ušišlané přiblblovství leze na nervy.. Jak níže píše Jana - papouškování argumentů, změnili by svět, všichni by měli svatozář... lidé, co zpravidla zapomněli kdo jsou oni sami a mají lehce vymyté hlavy.... 

Sluníčkový člověk - ještě ano.... i své žákyňce říkám "Slunce Vietnamu", protože je to báječná optimistická mladá žena...... 

nic se nemá přehánět.... :)

0 0
možnosti

Já jsem pojem "sluníčkoví lidé" zaznamenala v souvislosti, že je někdo strašně "pozitivní" a "svobodný", případně "jinak (rozuměj samozřejmě lépe!) smýšlející" a dává to velmi najevo, ovšem ve finále je militantní a do extrémů jdoucí, jakmile se na jeho "sluníčkovost" sáhne a nemusí jít o nějaký útok, ale stačí mít jiný názor, normální dotaz (už se tedy, pokud se s někým takovým setkám většinou ani nesnažím o debatu, protože to většinou končí papouškováním argumentů ("argumentů") jak z příručky). Ostatní jsou totiž automaticky - hloupé ovce: nechápou, nechtějí "otevřít oči", atp.

Zaznamenala jsem to např. u NĚKTERÝCH vegetariánů, aktivistů za domácí porody, ukázková byla paní propagátorka "létání miminek" atp.

Navzájem se ujišťují o své "pravdě" a nezřídka působí jako sekta.

2 0
možnosti
Foto

Poslední dobou si říkám, že je lepší být " sluníčková" než věčně nasr... A daří se mi;-D. Možná na to mají vliv ty pilulky, co mi předepsal lékař ;-D;-D;-D.R^

2 0
možnosti

J44o83ž72o 64V18a37š60e65k

21. 8. 2013 19:13

No, na tý vaší fotce se teda moc sluníčkově netváříte...ehm

2 0
možnosti

J94o31ž45o 29V13a70š69e54k

16. 8. 2013 17:00

Milá sluníčková Tino, ono to záleží na kontextu. Sluníčková může být prostě osoba hodná, sluníčková viz sluníčko hřeje, tudíž osoba vřelá, dobrák od kosti, která vidí sklenici napůl plnou, která vidí v lidech dobro a která dá šanci každému a všemu. Někdy taková osoba na svou dobrotu doplatí, protože ji ostatní zneužijí. Pak jsou sluníčkoví lidé typu pravdoláskaři, kteří chtějí zachránit svět pácháním dobra a v rámci tohoto páchání dobra klidně někoho přizabijí nebo rovnou zabijí, takoví za každou cenu dobří. A takoví rádi přikazují, jak by ostatní mají žít a chovat se stejně sluníčkově. Skutečnosti je jiná, ale co, oni jsou hodní a dobří a sluníčkoví.

...

Na idnesu se pak termín sluníčkový vyskytuje v rámci jistých diskutérů a blogerů, kteří se pořád chválí, palečkují, sluníčkují, srdíčkují, přejí si hezký den, večer, noc a nikdy si nechtěji připustit, že by něco mohlo být špatně, milují jim podobné sluníčkáře, ale jakmile se někde objeví nějaká negace nebo realita, která nemusí být moc příjemná, vyleze najevo pravá povaha sluníčkářů a těmi svými paprsky by nejraději spálili opozici na prach (na idnesu mají možnost mínusů, nahlašování příspěvků a nahlašování profilů čili kádrování). Prostě na idnesu pozor na sluníčko, sice hřeje, je užitečné, pomáhá s vitamínem D, ale může způsobit i rakovinu. Všeho s mírou.

...

Zahltil jsem vás mými definicemi, tak se zatím loučím a přeji příjemný víkend vám i vašim mazlíčkům.

Jožo von SereďVV a ještěR^:-P

7 1
možnosti

Díky za analýzu :-) Jinak já teda taky dávám palce a přeju hezký večer... blbý? ;-)

3 0
možnosti
Foto

Myslím, že výraz "sluníčkový" vadí spíš formálně než obsahově.

Zdrobněliny typu sluníčko/srdíčko/zdravíčko, lidičky...jsou často vnímány jako nefunkční, infantilní, afektované, přeslazené, falešné (a zřejmě proto se někteří diskutéři proti "sluníčkovým lidičkům" vymezují).

Slunce má naopak u většiny pozitivní konotace - zdroj života, energie, vyzařování, hřejivosti, pohody, absence mraků, bouřek  a napětí (i když občas předvede erupce a v budoucnu asi Zemi zničí).

Kdyby se řeklo, že má někdo "slunečnou" povahu, zní to podstatně líp a je v tom obsaženo, že se častěji usmívá, zbytečně nehádá, nerozčiluje a nevyvolává napětí. A přitom nemusí být naivní, bezbranný nebo předvídatelný.

6 0
možnosti

Hezky řečeno! I když je diskuse plná zajímavých verzí, váš názor mi zatím dává největší smysl :-)

Přeju hezký víkend!

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem si po dlouhé době koupila´Reflex, je tam zrovna článek o sluníčkových lidičkách:-) Tak jsem poznala, že šestinedělí je za mnou, Betynku jsem nechala bez povšimnutí a napsala politický blog;-D

5 0
možnosti

Koukala jsem! 8-o:-) Já ten Doležalův slunočlánek vůbec nečetla...

0 0
možnosti

Přiznávám, jsem závislej na sluníčku, ovšem vydařená bouřka je taky fajn....a na víkend hlásili hice;-)

1 0
možnosti

J64a91r59a 70R29a48n84k

16. 8. 2013 5:55

:-)Peacemaker je fajnR^, ale vzpomela jsem si na dalsi slunickove.....Solar Temple sekta ve Svycarsku v 90. letech a taky v Quebecku, ti uz tak slunickovi nebyli.

2 0
možnosti

Co všechno se schová za slunce, že... ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik