Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AO

A88l41e97n26a 12O57u21z76k85á

29. 8. 2013 13:06

Náš 50kg pes v černém kožichu se slibně vyvalí na rozpálený prach země, kde už ani tráva růst nechce, plazí jazyk jako o život, ale ani se nehne a opaluje se.... takže.... asi jako Vaše kočka :))

0 0
možnosti
KT

kočka si libuje a akumuluje hic, pes vyčítavě hledí, funí nebo spí. už zapršelo, pes pookřál a řádí. kočka zhnuseně zalezla ke mně do postele.

1 0
možnosti
TS

Závidím ti. Co bych dala za kočku v posteli - Tereza je všude! ;-D

0 0
možnosti
HBM

Taky jsem si připadala jako zvířátko, dokonce pojmenované. Když jsem se chladila v bazénku, šel kolem můj bratr a optal se: "Jak je, hrošíku libérijský?". Takže úbytek žádný:-(.

1 0
možnosti
TS

Bratři nemají úctu. Nepropadat depresi! Lepší chlazený spokojený hrošík, než vyprahlá žirafa! A proto se zítra pojedu koupat, ách... ;-)

0 0
možnosti
PB

Na to by Ti odpověděli hoši z Tater: "Náš slovenský bača má univerzálne klimatizačné zariadenie - či v zime, či v lete, nosí na sebe stále kožuch. V zime keď mu je zima, ho nosí obráťený srsťom dnu a hreje ho, v lete keď mu je teplo, obráti ho srsťom von a vtedy ho chladí."

Takže pokud má kočička kožich chlupem ven - tak jí jednoznačně chladí ;-D (tedy - dle bačovské praxe)

Já na kožichy nejsem, ale je fakt, že beránkovou bundu nosím v zimě a ta je s chlupem dovnitř...

1 0
možnosti
TS

Jo tak takhle... Tak uvidíme, zda se kočka za půl roku při extrémních mrazech obrátí naruby ;-);-)

0 0
možnosti
KL

náš třináctiletý labrador má po venčení jazyk až na podlahu a funí jak lokomotiva, první misku vody vylije na dlažbu a lehne si do ní a druhou pohodlně vleže vychlemtá... ;-) pak se různě válí na dlaždicích v kuchyni

1 0
možnosti
TS

Jé, roztomiloš... :-) Má parádní systém! R^

0 0
možnosti
Foto

...jen jestli Tereza nebude zakletá Marfuša ;-)

R^

1 0
možnosti
TS

Tereza je zakletej Satan!!! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Tinko, já tedy žádné zvíře nevlastním, ale mám vlastní kožich a tak to zvládám;-D Jako vždyR^.V

1 0
možnosti
TS

No jo, Jiříku, ten tvůj pravej norek pod nosem a na bradě... :-)!

1 0
možnosti
FF

Někde jsem slyšel, že huňatý kožich se chová jako polystyren...v zimě se pod ním udržuje teplo, v horku chlad....v tom případě má Ančí smůlu, mělas jí dopřát lepší kožich, se nedivím, že když veškerou energii vydá na chlazen, je večer utahaná jako pes. Terezka naproti tomu, přes den kvalitně doplnila energii, kterou jí slunko dopřálo...jo, kdo umí ten umí...a nezní to celý jako blbost, že né?;-D

1 0
možnosti
TS

Bráší, nezní! Také jsem četla, že srst funguje jako tepelná izolace...

Myslíš, že bych teda Ančí do těch veder měla pořídit kožíšek...? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Já mám za oknem hnízdo jiřiček. Ony tu vychytají všechen hmyz a nepotřebujeme žádné odpuzovače, přičemž máme stále okno dokořán. Jenže teď někam zmizely a tři dny už se neukázaly. Asi tu nemají mouchy, protože ty asi také někam zalezly. Pouze občas nějaká můra, co si o sobě myslí, že je kočka leze po rozpáleném parapetu (fakt zralá k Chocholouškovi).

1 0
možnosti
TS

Možná jim přeskočilo a letěly do teplých krajů ;-);-)

0 0
možnosti
Foto

Můj pes..se permanentně rozvaluje na takovém kousku lina co mám ve své pronajaté místnosti u dveří:)

1 0
možnosti
TS

To je souvětí hodné bližšího rozboru! ;-DR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik