Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AO

A47l74e10n26a 47O60u39z41k11á

29. 8. 2013 13:11

Tino, báječné čtení :)R^R^R^

Já zase sháním cosi, co by chutnalo jako jahodový miláček... pamatujete si to taky někdo? Můj muž ne :( ne a ne vykutat z ničeho tu chuť.. .svého času jsem nakoupila cokoli mléčného s jahodami.. NIC.. prostě NIC.. .a taky lesní jahůdky, ty maličké bonbony.... a bonbony v plechovce ..... joj..... šumák mi nejel..... vadilo mi, jak mi napěnil pusu a já nevěděla, kam s tím :))))

0 0
možnosti
Foto

Pěkné. Ten vitacit si občas ještě koupím i dneska, akorát je mi po něm blbě, takže si ho sypu do vody. Takže musí bejt něco s tou vodou.

1 0
možnosti
TS

;-D Já zas pořád jedu v těch malinkých Nugetkách. Dokonce je jím tou samou lžičkou jako pře 35 lety :-)

2 0
možnosti
TS
TS

Jo jo, tyhle džusy kupovala mamka. Byly děsný :))))

0 0
možnosti
LC

Jsem jednou na vojně jako záklaďák hlídal basu a nějak mi nedovezli pití.Pak mi kuchař přinesl Vitacit. To by nebylo tak hrozné, ale byl rok 1999 a bylo to armádní balení 2 kg:)velký modrý sáček se žlutým nápisem.Pamatuji si, že to celá rota pila několik dní;-D.Taky nechápu, jak bača, který žil na špeku, uzeném, haluškách, bramborách, slivovici a cg mohl umřít v 97 letech při práci;-).Jinak pěkné, karma Tino.R^

1 0
možnosti
LC

...a džusy Pomka, Dino v plechovce, teda vlastně konzervě...

0 0
možnosti
MS

A slušný pendrek také nikde není. Ty náhražky stojí za ho..., nebo za pendrek.

2 0
možnosti
TS

Ano! Jak vám to nevypálí pusu na půl dne, není to pendrek, ale... EU ;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

R^ opět super, Tinko. Také Jsem ujížděla na barile ;-) A marně sháním Hořické trubičky, které by chutnaly jako ty z mého dětství. Co já už jich ochutnala, ale pořád to není ono ;-D

2 0
možnosti
TS

Přesně! Některé dobroty, když se začnou dělat podle receptury pod kontrolou, už prostě nejsou to pravé... ;-)

Přeju pěkný víkend!

2 0
možnosti
Foto

Mně bylo teda v době revoluce deset, takže dejme tomu, že si ty secreálný potraviny pamatuju z první půlky dětství:) Nicméně toliko vím, že dvě lžičky Vitacitu jsou jako šťáva z jednoho Citronu - film Kaše. A jdu si ho pustit:)

1 0
možnosti
AAP

"Mamííííííííííííííííí." "MAAmííííí." "Já mám hlad." Volala jsem pod barákem. Mamí mi hodila chleba se sádlem. "Napíííííííít." Na ni bohužel neplatilo. Nenáviděla jsem všech 60 schodů, které jsem musela kvůli malinové šťávě (kterou jen tak někdo neměl) dát. Jsem si jista, že byla má strava tenkrát nutričně vyvážená, což dnes, kdy nás "západ" převálcoval, nemohu říci.;-)

Skvělý článek R^

2 0
možnosti
TS

Díky :-) postarala ses mi o velmi neodbytnou chuť na chleba se sádlem a škvarky. A kde je jako teďka mám vzít?! ;-D

1 0
možnosti
FF

A když už Jaroslav připomněl antiperle, tak já přihazuji slavné nápoje Libertu, Amaru a Ovonu...zvlášť Amara, na tehdejší poměry odvážnou barvou, přitahovala;-D

1 0
možnosti
TS

;-D Já pamatuju akorát Pomonu a pomerančový džus v plechovkách, příšerně chemický a hořký :)))

0 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik