Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TS

Díky, Vladimíre, od vás to potěšilo a překvapilo obzvlášť - asi jako by mě Barbora Špotáková pochválila za to, jak hezky umím házet klackem ;)))

1 0
možnosti
Foto

Oh! Ty jsi šla do básničky! Miluji vyšlapané cestičky :-)

1 0
možnosti
TS

:-) Víš, co je nejzvláštnější? Že na té pěšince paradoxně roste vyšší tráva, než okolo... aspoň se o Češích nedá říct, že kam šlápnou, sedm let tráva neroste ;-)

1 0
možnosti
Foto

udeřil jsem čelem o tu tvou cestičku

heč, teď mám na lebce...kovovou destičku;-)

2 0
možnosti
TS

To se ti jenom zdá, ty jedna hlavičko,

já myslím, že tam máš obtisklé esíčko ;))

2 0
možnosti
FF

Jinak musím ale přiznat, že se mi říkanka líbí čím dál víc....hodí se i jako rozpočítavadlo....a když se nad ní zamyslím, má fakt něco do sebe.

Dobrý, ségra;-)

0 0
možnosti
TS

Pláci pláci pláci plác, dá se na to chodit dokola a držet se za ruce :-) říkanka je správný název ;-)

0 0
možnosti
FF

:-)...Mám dotaz...vysvětli mi, proč to jemné esíčko?..je tam močál, či nějaký druh vzácných travin a nebo si na začátku kvůlivá Tvé básni, by se rýmovalo....každému nalila panáka.

1 0
možnosti
TS

To právě nevím, bráší! Nic, co by k tomu svádělo, tam není - je to fotbalové hřiště, perfektně rovné... Koukám na to už dva měsíce a musím se tomu smát čím dál víc - dokonce i Ančí se jí někdy drží ;-D

1 0
možnosti
Foto

Básnička?8-o Od Tebe?8-o;-D

No- jako sranda dobrýR^:-)

0 0
možnosti
TS

Jéžiš, díky, Šári! 8-o:-)R^

0 0
možnosti
TS

Cida? Neznám, ale určitě tu trajdá taky :-):-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik