Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AAP

1) ano, jsou antisexuální, 2) ano, maličko přihřátí, 3) ano, pro ženu neatraktivní, 4) ale společnost Prima rozumí české chuti a zmrzlinu dělají poctivě a ze správných surovin. Metodě, kterou při výrobě používají, se říká litá. Její výhodou je mimo jiné i to, že do zmrzliny se dostane více lahodného ovoce, smetany, jogurtu a dalších poctivých surovin. Chuť mražených výrobků je tak mnohem plnější než u ostatních zmrzlin.Nejlepším příkladem úspěchu litých zmrzlin je právě Mrož – úžasná kombinace tradiční české zmrzliny se svěžími jahodami v lahodné čokoládové polevě.

Světlo světa spatřil Mrož v roce 1992 a dnes je jejich TOP výrobkem, který touto novou reklamou chce oslovit 4% populaci, protože jim nejde o finance, ale o to, že je vyrobena s láskou VVV

2 0
možnosti
OF

: "Looooody Calypso na śmietanie, kto poliże temu....".

0 0
možnosti
OF

Por vás reklama na zmrzlinu Calypso. Případně mohu i přeložit.

Jak se vám líbí ?

0 0
možnosti
AAP

Ondřeji upřímně? Přestáváte mě bavit, Vaše příspěvky v polštině přecházím, protože polsky neumím a gůglovat f-a-k-t- omrzí. Najděte si polský idnes a věřím, že se všichni skvěle pobavíte...Hezký den ;-)

0 0
možnosti
OF

To je problém, na onet.pl mi to často nezveřejní, neboť je to bez diakritiky.

Ale někdy jo. Nemyslel jsem si, že polština, tak češtině podobný jazyk,

může někomu dělat problémy. Někdy kolem 10.století, to údajně byly úplně stejné jazyky ! K základní vzdělanosti patří i základní slovní zásoba jazyků národů, které žijí v blízkosti našich hranic. Budete se divit , ale v základních věcech se domluvím i maďarsky. Mladá generace je už otevřená světu a potřebu komunikace chápe. Já jsem vděčný za každý příspěvek o okolní zemi, všechna jsou z péra mladých lidí. Klidně si setrvejte ve své zabedněnosti. Váš příspěvek se mi zdá poněkud slaboduchý, proto jsem si dovolil reagovat poněkud provokativně./ slaboduše, na stejné úrovni /.

Ale o tom blog a diskuse pod ním je ? Proč se urážet, proč někoho mentorovat ? Nemám pravdu ?  Rv:-P

0 1
možnosti
OF

Závěrem, reaguji jen na povrchní články a povrchí názory. Článek se autorce také moc nepovedl. Je doslova o ničem. V pípadě , že se mi článek líbí  a je po mně přínosem, tak se buď na něco zeptám, čemu nerozumím, nebo napíši " Karma R^ ".  V případě, že mě článek provokuje svou podbízivostÍ a povrchností, tak diskutuji, a snážím se diskutovat na stejné úrovni, na které je daná článek nebo příspěvek. Je v tom chyba ?

0 1
možnosti
AAP

ups...;-D;-D;-D

Ondro, TA polština, je ve Vašem případě lepší R^

0 0
možnosti
OF

Kde je chyba ? Jeden překlep a slezský slovosled. Napište, rád se poučím....... pro mne/mě/.....

v té rychlosti...Na und ?. Rv

0 0
možnosti
OF

snažím..další překlep....

0 0
možnosti
AAP
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik