Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V Praze byl AVON pochod kvůli záplavám myslím zrušen, takže mooooooc děkuji za krásnou růžovou reportáž z Varů, Tinko ;-DR^

1 0
možnosti

Byl pouze přesunut na 8.září ;-)

0 0
možnosti
Foto

...poděkování za reportáž i ohlídání procesí ....R^ :-)

Říkala jsem si, že tu fotku s kontrastem ženy v čádoru určitě vybereš ...;-)

1 0
možnosti

Neodolala jsem, máš mě přečtenou ;-)

1 0
možnosti
Foto

Holky, vy byste utáhly ňadernou elektrárnu. A posílal bych vám dotace radši než Babišovi za řepkový sajrajt.

3 0
možnosti

Jé, děkujeme! A nebojte, když bude nejhůř, my už si pana Babiše pumpnem ;-);-)

0 0
možnosti
Foto

Krásně napsaná reportáž z dobré akce. A jak vám to všem sluší!!! Ve Varech to zkrátka vře :-)

2 0
možnosti

To víš, my vyvřeliny z divokého západu, my umíme žít ;-)

0 0
možnosti

J40a84n 48P93a29v50e49l

24. 6. 2013 14:05

Já vím, jsem negativista, ale nelíbí se mi tahle ukázková reklama jedné "nejmenované" firmy. Co o tomhle pochodu vím, nejde tu o rakovinu, ale o prostý byznys.

1 0
možnosti

Já vás chápu, ale budiž vám i nám útěchou a nadějí, že to, co v pochodu měl na povel Prostor pro život (prodej placek a vystavovaných děl) nepůjde Avonu, ale přímo onkocentrům v KV kraji - víc informací vám jistě podá Štěpánka ;-)

0 0
možnosti

Tinko, díky za nahlédnutí ;-) 

Ňaderné pochodující růžovky, je prostě skvělý nápad, který by se mohl uchytit "navěkyvěkův" R^

2 0
možnosti

A Štěpánce tleskám, protože je opravdu geniální ;-)

4 0
možnosti
Foto

Některé ovečky na fotkách jsou moc hezké ... nojono, nedá se to všechno stihnout, prolézal jsem jeden zámek od neoficiální prohlídky po tu oficiální :)R^

2 0
možnosti

Vyražte s Maminečkou v září do Prahy ;-)

1 0
možnosti
Foto

Skvělé fotky a spojení Ňaderná energie dokonalé. R^

2 0
možnosti

Díky, fotky jsou samozřejmě od profíka Lupodava ;-)

0 0
možnosti
Foto

Pán Bůh je spravedlivý. Vám nadělil raka prsu, nám zase prostaty. Vy máte celkem trefný symbol, růžové balonky. Co by nesli nad hlavou muži v pochodu upozorňujícím své bližní na zákeřnou chorobu? Nafouklý prezervativ?

5 0
možnosti

A já jsem fčera viděl růžového slona / to see pink elephant = vidět bílé myšky/

Naše pueblo slavilo 800 let. :-P

2 0
možnosti

;-DR^ Vítejte v klubu!

0 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik