Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky, zase jste pobavila, úžasné.

Kdo nenarostl (já ke 175), nepochopí. Krásné boty přeji!

1 0
možnosti

Krásné boty i vám! ;-DR^ báječný nový ženský pozdrav!

0 0
možnosti

Jupí - konečně nemám pocit, že nejsem žirafa - budu s Tebou gazela do stáda ;-D

Já podpatky miluju, naštěstí manžel má 198 cm, takže jsem vedle něj menší.

Krásně napsáno, Tino R^ Pěkně s nadhledem, z výšky :-)

3 0
možnosti

Já věděla, že TEBE potěším! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Tohle mi uniklo;-)

Správně, žirafa na podpatku nemá konkurenci :-)

1 0
možnosti

Počkej, až to uvidíš na vlastní oči ;-)

0 0
možnosti

Krásná hudba, když kramflíčky klapou .-)

2 0
možnosti
Foto

J77a90n 73A83n27d76r83l70e

24. 6. 2013 0:37

Mila Zirafo... tak nejak se neodvazuji nedat karmu ;-D

(krtek)R^

1 0
možnosti

...bych vám taky neradila! ;-);-) Diky!

1 0
možnosti

Gazelo ............ (je v tom i kousek závisti - tu my, výškou limitně se blížící nule, u vysokých dam cítíme). Celej život chodím na podpatcích (miluju boty firmy Peter Kaiser, jsou krásné a nesmírně ženské), ale minulej tejden mi při chůzi louplo v koleně (tak to říkávala moje babička) a už jsem se na tu nohu nepostavila. Jediná záchrana byla zout střevíčky a pěkně bosky, opírajíc se o zeď a potichu skučíc projít nákupákem do garáží k autu. Hnáta pořád bolí, takže nevím, jestli jsem se s podpatky nerozloučila toho památného dne navždy. Takže - přes podpatky vzhůru k nebesům. :-)

2 0
možnosti

Vytrvejte, Maruško! Já si před třinácti lety natáhla šlachy na pravé noze nad kotníkem a jediné boty, ve kterých jsem byla schopná chodit, měly 5 cm platformu. Nepřejte si slyšet komentář vyšetřujícího lékaře ;-D

1 0
možnosti

J59o56ž75o 22V55a45š62e29k

23. 6. 2013 20:08

:-) Vida, gazela. Ladná, štíhlá, lehce se pohupující se v bocích, její ladné dlouhé nohy ještě víc vynikají na podpatcích!! Příjemně napsáno. Jsem rád, že jste je přijala, vysoké ženy by se neměly stydět nosit podpatky. Naopak!

4 0
možnosti

Díky, vaše slova jsou vyložený balzám na ego ;-)R^

2 0
možnosti

;-D  R^ klasika, tím vývojem asi prošlo hodně vysokých. Nejdřív bez uzardění cokoli na sebe i na nohy, pak ústup z výsluní, aby snad někomu nestínily a aby mohly občas vyrazit i v pohodlnějším modelu, protože na vysoký noze se musí promýšlet vše, přeci jen je to hodně na očích a nakonec zase návrat na chůdy..... navíc to tak pěkně modeluje stehna a zadek ;-)

3 0
možnosti

PŘESNĚ!!! R^ Člověk se tu s něčím matlá několik dní a vy to pak tak krásně shrnete jedním souvětím, Peťulko má zlatá... Kolik měříte? :-)V

3 0
možnosti

Pěkné, pobavilo. Žirafa na chůdách.... ;-)

Nicméně: já vždycky myslel, že ženy se parádí jen a čistě kvůli sobě, to, že to dělají kvůli chlapům je jen taková jejich výmluva. ;-D A až mi to budete vyvracet - stejně vám nebudu věřit ;-)

2 0
možnosti

No samozřejmě, že se parádíme kvůli sobě :-) Ale jsou určité věci, například podpatky nebo výstřihy, kde je naše motivace silně ovlivněna tím, jak to na vás chlapy funguje ;-)

3 0
možnosti

194, hlásím se do klubu. Vysoký ženský miluju, s malýma si připadám jako pedofil. Můj ideál - Uma Thurman, 183 cm, nohy devítky. Ale musela by si vzít podpatky. :-)

Hezký článek, Tino, máte plus +

3 0
možnosti

Františku, vidina vašeho plus mě při psaní hnala jako motor! ;-);-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik