Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J39a69r60a 41R54a37n36k

16. 6. 2013 2:38

To je presne muj dnesni problem, uz asi 4x jsem se musela omlouvat, klavesnice "nepremava", spal na ni celou noc, mizera. Mam ted dve letajici kocky, on a ona, neznali se a ted spolu musi zit v apartmentu (uz ne na dlouho, nasli jsme si maly dum), v noci rachot, prezenou se pres postel a jak jsem se jiz zminila, spim s vodni pistoli v ruce.

Na fotgrafiich se mi nejvic libi ta z profilu, ma takovy nosanek nahoruR^V

1 0
možnosti
TS

Díky :-) Jo jo, nosánek nahoru by jí šel :) 

Našli jste malý dům? Má MALÝ dům při vaší vášni ke zvířatům vůbec smysl? ;-);-)

0 0
možnosti
Foto

Všechno nejlepší k svátku, Antonie:-)V

1 0
možnosti
TS

Díky, Medulínko :-)

0 0
možnosti
Foto

Ježííííš, kočka je dokonalá!!! ;-D Moc zdravím!!!

2 0
možnosti
TS

Díky, vyřídím ;-);-)

0 0
možnosti
Foto

Zdá se mi, že máš nejspíš klávesnici masážní :-). S vyladěním na kočičí akupresurní body!

2 0
možnosti
TS

Jo, to říkala mamka taky - prej že ty klávesnice nejsou tvarovaný podle lidský, ale kočičí anatomie ;-D

0 0
možnosti
AAP

Nemá, ale můj pták (lépe řečeno papoušek) má svou vlastní televizi...;-€ a to je horší! ;-D

...

A k fotografiím, za mne máš 1 hvězda!!!!!R^

1 0
možnosti
TS

Díky, Andy - byla to náhoda, na tom pěkným ranním slunku by Terku hezky nafotila i Ančí ;-)

1 0
možnosti
FS

Můj kocour Myšák TooMass ji sice vlastní nemá, ale píše na mojí. Včera napsal na FB: ",ll*9-9999"" Trefil i Enter, hajzlík jeden. :-)

Musel jsem to pak kolegům vysvětlit, že se nejedná o žádnou šifru.

3 0
možnosti
TS

Žlete. Šifrujete a svádíte to na kočku! ;-O

1 1
možnosti
FF

;-DJóó...není nad to, umět vzít nohy na ramena...

2 0
možnosti
TS

Kočka je skládací. Ale všiml sis poslední fotky? Tam je krásně vidět, jak má po mně dlouhý nohy ;-)

2 0
možnosti

Zřejmě dobrá relaxační podložka ... podívám se do obchodu, jest-li se nevyrábí XXL klávesnice pro Eduardy .-))

2 0
možnosti
TS

Psi na klávesnice nevěří, Michale, radši si pořiď nějakou pěknou kočku ;-)

0 0
možnosti
ŠM

Takové také doma mám, o klávesnici se perou...;-)

1 0
možnosti
TS

Takže u vás je to vlastně ring? ;-D

0 0
možnosti
TS

To je - pravé přírodní leskymo ;-);-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik