Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Ahoj Tino nevím čím se živíš, ale dar psaní máš od Boha!;-D

0 0
možnosti
PB

Hele, ta žirafa si vyskakuje teda...korektnost se někdy nevyplácí :-)

0 0
možnosti
Foto

Ale jo... Musela jsem se vrátit a znovu přečíst. Vaše bajka se mi líbí, karma.

1 0
možnosti
Foto

... na politickou koreknost jednou zdechnem!

R^ ;-D

2 1
možnosti
TS

No MY DVĚ určitě ne, Štěpánko ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Píšeš obratně. A výborně vybraná fotografie ;-D

2 0
možnosti
TS

Díky, Leni, OD TEBE pochvala na výběr fotky obzvlášť potěší :-)

Pampelišky jsou báječné! Proč ty se vlastně pořád živíš tím nevděčným překládáním...?

0 0
možnosti
JK

Výborně, dobré počtení R^, ale nevím jestli je to k ;-D nebo spíš ;-(.

1 0
možnosti
TS

Znáte mě: Když je něco :-(, snažím se to brát s :-) I když v tomhle případě to zrovna jednoduchý nebylo...

0 0
možnosti
TS
DM
TS

Jo jo, mlít pantem (a mačkat to na klávesnici) by mi šlo... ;-);-)

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké a vtipné, pobavilo R^

1 0
možnosti
TS

To jsem ráda, Teri, díky :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS