Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zlato, vypadlo mi to z hlavy! Promiň, prosím, dnes tam přibyde, 100% ;-)

0 0
možnosti

hodně jsem se posmála. děkuji. zvláště to rodinné foto mě dostalo. když si tak představím, že ke každé rodině kterou si tatík fotí se přidá, matičku bleskurychle okouzlí (viděli jste, jak se divně usmívala?) a zákeřně počne... v porodnicích by měli víc kontrolovat, jestli se miminka nerodí modrá. a když, tak neoživovat. teď mě asi ukamenujou... vidíte, jak to má zmáknutý?!!

1 0
možnosti

Parobko-Fantomas je the BEST ;-D

1 0
možnosti

Dufám, že si dodavatel snímku tvou pochvalu přečte ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Dobře zpracované a skvělé komentáře, ale to nejspíš víte ..:-). R^

1 0
možnosti

Díky :-) hlavně skvělej vstupní materiál! ;-)R^

0 0
možnosti

Tak! A teď jsem zvědavá, co na to Rumburak ;-D

1 0
možnosti
Foto

Oh! Excelentní R^

Jak jinak, je to přece Fantomas ;-D

1 0
možnosti

R74o13m81a27n 22D78o39b78r86ý

27. 5. 2013 17:01

Chachá, Fantomas hrající si na spořádaného občana a taťku rodiny, Fantomas v Kremlu či přebírající cenu za nej masky! Dobré. Mrzí mne, že jsem se nezapojil, ale žádná fotka nebyla dost dobrá. Ale článek-fotoblog je dobrý!

1 0
možnosti

Díky, Romane :-) Tak ještě došlete, víte, že fotoblogy doplňuju. Nějaká hezká od vánočního stromečku by tam nebyla? ;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Tedy Tino, Vy si vyhrajete;-DR^. Komentáře jsou bezva (naučíte eléva blogu jak vkládat?):-)V

2 0
možnosti

Když budete hodný (a to vy jste), udělám vám nenáročné školení o úpravě fotek, které zvládneme během dvou piv v Evropáku, což zároveň požaduji za svůj honorář :-) Můj přítel E.T., pardon, IT, pořád si to pletu, vám příslušné udělátko nainstaluje. Máte notebook nebo stolní?

1 0
možnosti

Růžoví sloni...;-D.Komentáře jsou skvěléR^

2 0
možnosti

Mersí boku, Petře :-)

0 0
možnosti

Nejvyvedenější je Fantomas za volantem :-)

1 0
možnosti

No, to jsem skoro já ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik