Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

hurá, vivat. krásnej článek. a to jsi nepsala o jeho charakteru. v zimně si stoupne do krmítka, roztáhne letky a vyhání menší ptáky, aby všechno zbylo na jeho famílii. koupat do jezírka je taky nepustí. no sobec je to sobeckej. ale pomalu má utrum, od té doby, co jsou taky špačci ho rozhodně aspoň někdo přeřve.:-)

1 0
možnosti

Se tapouch! Sobí hnusec! ;-D

0 0
možnosti
Foto

J18a72n36a 23M43a85j77o20v49á

20. 5. 2013 20:24

Tino, vy jste ho poslala kolovat a on dokoloval k nám? Dneska byla velká ptačí podokenní kráválovice kratičce po třetí noční hodině. Nedivím se jim, on je to fakt hezký strom, taky bych tam schůzovala. Ale ne v noci.

1 0
možnosti

Od nás odtáhl někdy v sobotu ráno. Kdy dorazil? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Jé to je srandovní článek.R^ Já to mám v edenu jak symfoňák a dokonce si tu zakládají nad vchodem rodinu vo sto šest;-D;-DV

1 0
možnosti

Jé, šest hladovejch písklat, máte se na co těšit ;-)

0 0
možnosti

Já to říkám furt, bacha na ptáky. Hlavně malý ptáky, nadělaj rámusu a kde nic, tu nic..jenom člověka rozčílí..;-O;-€;-O

2 1
možnosti

;-D Pozor, někdo to vzal osobně! ;-)

2 0
možnosti
Foto

J35a64n94a 18M16a38j79o44v25á

19. 5. 2013 21:06

Uřvaní ptáci jsou dokonalí, zažila jsem nějakou šílenou sovičku - pískala jako gumová kachnička v rozměru XXL. Už nevím jak se jmenovala, ale prý to soví mládě takhle přivolává mámu s potravou. 4 paneláky byly několik nocí vzhůru, jen můj drahý (tehdy ještě nemanžel) chrupkal.

x

Jinak nás ráno ptáčci na stromě budí denně - přímo pod oknem. Ale přiznávám, že to mám docela ráda.

1 0
možnosti

Jak sůva moc řve, chce ji to vrazit do nudlí ;-) Jinak náš Rómeo to už zabalil a posunul se o ulici dál, tak mám zas jen to roztomilé pípání. Asi čte blogy :-)

1 0
možnosti
Foto

Tino! Vždyť je to roztomilej ptačík! V Smýšlej o něm pozitivně.!P.S.: Anna nerada kosí steaky?

1 0
možnosti

;-D Už o něm pozitivněji smýšlím! Předvčírem se totiž posunul o ulici dál ;-)

1 0
možnosti

Zkus mu dát nějaký jídlo - nebo pokud Tě fakt štve, tak žvýkačku :-)

2 0
možnosti

Ha há, to je výborném nápad! Pokud se teda nenaučí dělat bubliny ;-D

2 0
možnosti

Hm, sousedka pět pater pode mnou má na balkoně dva velký papouchy....:-/ řeknu Ti, Tino, zlatej kos;-(

3 0
možnosti

Jé, tak to by mě trefil šlak!! zrovna ve středu jsem byla ve zverimexu a obdivovali tam takového velkého červeného krasavce, kterej najednou otevřel zobák a vydal zvuk TAK HLASITEJ, že jsem málem upadla 8-o;-D:-P

1 0
možnosti
Foto

Ono je to o tom, že je třeba studovat ptáky. Když prý je někde mistr melodie, učí se od něj všichni. Když umře a ti jeho učedníci jsou špatní, tak prej špatně pípají i ptáci v okolí. Takže, Tino, do akce, případně povolejte Vladimíra Kroupu, ten umí hvízdat, a pak třeba kosi zvládnou i Alžbětinskou serenádu. To by se vám pak krásně usínalo...

3 0
možnosti

To by bylo krásné... :-) Máte pravdu, bude to nějaký melodický alfa-master, ale ten nás tu teda vyškolí všechny ;-D

1 0
možnosti
Foto

horší než ptíca je už je zabouchlá ptíca;-D ...jak pravíme my rusofilové...pokoj a mír Charlesovým Boilům.R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik