Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

jáse těšila na recepisy s tímto likérem... jinak, klikla jsem kdysi, stejně jako ty jsem se podivila nad nelogičností výběru a pomyslela si, který programátor z rodiny vydavatele, šéfredaktora, vedoucího inzerce vyfasoval ten balík za vytvoření prográmku, který to dělá. připomíná mi to hlavní funkci reklamních firem: zadáš reklamu, zaplatíš balík a zpět dostaneš 60% v černejch, nebo tak nějak... jsem zkrátka cynik

0 0
možnosti
PB

Já mám tento druh reklam na noťasu většinou vypnutý, a vidím, ž o mnoho přicházím :-D Fakt úžasná logika v těch odkazech...

Díky Tino, opět ji mě pobavila R^

1 0
možnosti
TS

Díky, to mě těší - tak aspoň takhle zprostředkovaně, ať si tý reklamy taky trochu užiješ ;-);-)

0 0
možnosti
RD

R80o19m13a54n 86D52o54b67r64ý

16. 5. 2013 19:24

Nikdy jsem na to nenajel myší, vidím, že to byla chyba!!! Díky vám za info, hned jsem to zkusil, takže ve zprávách bylo slovo PATŘIL   a k tomu reklama na penzijní fond či co... a kolikrát ta slova vůbec nedávají smysl. ;-D;-D

1 0
možnosti
TS

Právě! Někdo u toho má dobrou párty, jeho job bych chtěla... ;-);-)

0 0
možnosti
MS

Pokrok je nezadržitelný. Když jsme se chtěli obdobně bavit za komoušů, bylo potřebné si titulky z Rudého Práva představit pod fotkou milostného aktu. Dnes to máme na stříbrném podnose. ;-D

2 0
možnosti
TS

;-D no mně to přijde kapku v opačným gardu - od kojení k pneumatickému nářadí...? Až to bude obráceně, bude to lepší, jen si to představte: Čtete automobilistický článek, kliknete na slovo AIRBAG a vyběhne vám... ;-)

1 0
možnosti
Foto

...tyto legrácky jsem také objevila a  po próbě na ně neklikám ;-D

To musel vymyslet nějaký reklamní "génius" s přesvědčením - vlezlá a mimózní reklama, taky reklama :-/

2 0
možnosti
TS

Právě! To je tak překombinovaný, že je to úplně kontraproduktivní, řekla bych ;-D

0 0
možnosti
Foto

Taky po nich chodím... někdy, pak se snažím vzpomenout, co že jsem to vlastně chtěla;-D. Skvěle napsáno, názorně zdokumentovánoR^.

1 1
možnosti
TS

Já se na tomhle nesmyslu dokážu seknout tak, že otvírám i články o výchově batolete, zbytnění prostaty nebo výkonu dieselového motoru, protože jsou to fakt PERLY ;-D

0 0
možnosti
DS

Šotek DVOUHONÝ se Vám, Tino, vážně povedl ;-) To byl teda šotek, haha :-D

Mějte se!

3 0
možnosti
TS

Jeho práci bych chtěla ;-D Hezké odpoledne!

0 0
možnosti
PJ

Zelených dvojitě podtržených slov (a nejen jich) člověka zbaví jeden, zde a na spoustě dalších webů jmenovat zakázaný, doplněk pro prohlížeče typu FF nebo CH.

Ano, v minulosti jsem si záplavy těchto obtěžujících nesmyslů všimnul a postaral jsem se o to, aby mě dál neotravovaly, když jezdím kurzorem myši po obrazovce...

3 0
možnosti
TS

Mě to neobtěžuje, mě to baví :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik