Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Za takova slova by dal poradny rodic vse - Bohu zel, kolik jich to nikdy neuslysi... Jsme poskozene zbozi a slychat "Cti otce sveho a matku svou" neni nikdy malo. Ze "zdanlive ukoncene pribehy maji pokracovani" si budu pamatovat. Zdravim!

1 0
možnosti

Á, helou! :-) On je celkově ten trend takovej blbej - mládí vpřed, v každé druhé reklamě někdo mladej chytrej vysvětluje něco někomu starýmu hloupýmu... přitom to většinou bývá naopak, že? ;-) Ale myslím, že se to obrací a znovu si začínáme vážit životní zkušenosti, ať už té rodičovské, nebo všeobecně. Díky za návštěvu a přeju pěknej den!

1 0
možnosti
Foto

...já popřála k svátku až dnes, vrátivší se z výletu, užitečným keramickým škrabátkem na česnek, ze kterého mají matky od určitého věku větší radost než z kytky ;-)

1 0
možnosti

Keramický škrabátko na česnek? Tak tím bys víc než kytkou uctila i mě ;-D Budeš mi to muset ukázat, nedokážu si to ani představit, a to je to z porcelánu! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Vejce naměkko se vaří cca 3 minuty, mě dneska ani vařit nemusíš :-). Hezký je to.

1 0
možnosti

...a já se zas dneska zamilovala do tvé Evy! :-)R^R^

0 0
možnosti

Pěkné.... Sice nejsem matka, ale taky bych chtěl být tolerantnější. Já, když slyším kravinu, tak se neudržím ;-). A občas mám tendenci lidem vnucovat, "co je děsně super, to musíte vidět/slyšet/číst". Samozřejmě - vše v jejich vlastním dobru ;-)

2 0
možnosti

;-D Náhodou, nemusí to být vždycky od věci! Když jsem pracovala jako krupiérka, taky mě lidi zásobovali odbornými kuriozitkami, o kterých jsem neměla ponětí - třeba že součet všech čísel v ruletě je 666 8-o;-D

0 0
možnosti
Foto

Pěkný a dojemný článek. Karma. Udržel jsem se a slzu jsem neuronil. :-)

Měla jste a máte moudrou maminku. Myslím si, že jste ji v článku asi trochu zidealizovala. To nevadí. Většina maminek zmoudří totiž až ve vyšším věku. Třeba jen proto, že když jsou mladší, mají děti a chodí do práce, tak na moudrá řešení nemají možná dostatek moudrosti, ale jistě ne čas ani trpělivost.

Mimochodem kniha od Agathy Christie byla první kniha v nizozemštině, kterou jsem (během několika) dní dočetl až dokonce. Detektivky nejsou můj žánr. Dostal jsem ji od přátel, podíval se do ní a začetl se do ní. Kniha byla napsána tak pěkně a napínavě, že jsem ji shltal až dokonce, ačkoliv jsem tehdy ještě nizozemsky moc dobře neuměl a jisté detaily jsem se jen hádal. Pro jistotu, abych šetřil čas, jsem si žádnou další knihu od A.Chr. nekoupil ani nezačal číst. :-)

1 0
možnosti

Ale né, slzy neroňte, to účelem článku nebylo ;-) Idealizovala? Inu, kdo z nás si maminku aspoň trochu neidealizuje, že? :-) Ale já myslím, že mamka to všechno asi brala zodpovědněji, protože se o mě starala sama. Když je člověk jediný pachatel výchovy, možná ho to nutí víc zamyslet ;-)

0 0
možnosti

Tino, tvá maminka je překrásná :-)

1 0
možnosti

Je! Moje maminka je nejheščí na světě! ;-)V;-)

2 0
možnosti

Hodně dalších krásných Pátků s vaší maminkou, Tino.:-)

1 0
možnosti

Díky, a vám s vaší dcerou, moc se vám povedla ;-)R^

0 0
možnosti

Po zlodějích, lhářích a opilcích jeden sváteční balzám na duši.

4 0
možnosti

R52o47m13a12n 41D84o78b17r72ý

12. 5. 2013 20:25

Moc hezké vyznání. Na tohle jsi malý, na tohle jsi velký a počkej, až dospěješ.. a už jsem dospělý a spoustu věcí skutečně vnímám jinak. A protože máte Ančí i Terezku a neslaví se už MDŽ, stejně vám patří i tento svátek a i vám vše nej! A karma, samozřejmě, fakt jsem klikl, byť ve většinu případů jsem lenošný, ale mazlíček (jako peřinová veš:-P)

2 0
možnosti

Díky, jste můj oblíbený peřinový veš... vešák... fešák! ;-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik