Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Aretta

14. 10. 2011 21:13
aha

a kde te to karmický tlačítko, ha?

;-DR^

1 0
možnosti
ŠA

s.m.

4. 10. 2011 16:11
..

Proč je ten článek v soukromých ?8-o

A mmch, kdo říká, že na karrmu dlabe, ten sleduje každé kliknutí;-D

Já si užívám pár dnů slávy, je to omamný pocit;-D

0 0
možnosti
TS

tina.sola.nova

5. 10. 2011 7:43
Re: ..

Aby mu nešla dát karma ;-D protože je to takový bolístkový téma.

Myslím, že ty tohle asi chápeš stejně jako já - když to nemá karmu, nikoho to nezajímá. Když to nikoho nezajímá, musím s tím něco dělat. A když s tím nedokážu nic dělat, tak proč spamovat prostor? Autora by to prostě mělo zajímat a měl by se podle toho zařídit.

Ale pod článkem pana Moučky, na kterej je odkaz v článku adminů v Hyde Parku o Zaujálech, je dobrej názor: Kéž by šly psát články bez možnosti karmování a přitom veřejný! Víš, jak by se mi ulevilo? ;-D

0 0
možnosti
LM

Amitina

3. 10. 2011 10:33
No

ještě se přiznám, že bych uvítala nějakou negativní karmu nebo antikarmu, či jak to říct. Některým článkům bych dala veliké mínus, jak mě naštvou, ale to by se pak někteří diskutéři uklikali do mínusu a asi někteří pomstychtiví nepřející blogeři taky.

A vůbec, mám tu svou druhou kávu a blodžek od vás nikde;-D

1 0
možnosti
TS

tina.sola.nova

3. 10. 2011 11:29
Re: No

Jestli se nepletu, tak Slováci mají negativní karmu, ne? No, je to slovo do pranice... :-)

Oukej, ať se u kávy pobavíte - posílám psí blodžek, sice měl být až na zítra, ale vždyť je to šumák ;-)

0 0
možnosti
AS

viveka

3. 10. 2011 7:41
Tady nejde dát karma

;-D

0 0
možnosti
TS

tina.sola.nova

3. 10. 2011 7:45
Re: Tady nejde dát karma

No, to je jen takový soukromý zamyšlení, tak jsem s tím nechtěla otravovat širokou veřejnost. Ale jestli vás pobavil Ping Pong Mňau, jsem ráda ;-)

0 0
možnosti
H

habit-.!..

2. 10. 2011 22:47
... dal l

0 0
možnosti
H

habit-.!..

2. 10. 2011 22:51
Re: ... dal l

... pardon, nějak jsem sáhnul jinam nebo hnul prstem jinak, ty tablety jsou častým zdrojem komických příhod...

... dal jsem vám karmu, ale byla to fuška, to vám řeknu... načmárat tam ten pruh fixkou, a hlavně ho po použití zase smazat... ale dneska to bylo bez okýnka, tak jsem ji tam kliknul rovnou třikrát, ať si užijete radosti...:-)R^

0 0
možnosti
S

stepulka

2. 10. 2011 18:16
To je jasný

že to sledujou všichni. I ti, co říkají že né. ono se to totiž nedá přehlédnout ;-)

Ale stejně mě nejvíc potěší trefné a vtipné diskuzní příspěvky, zvlášť ty tvoje Tino ;-D

0 0
možnosti
TS

tina.sola.nova

2. 10. 2011 19:28
Re: To je jasný

Tak tak, diskuze je dobrá věc a škoda každýho článku, kterej ji má zavřenou a je jak Bobek bez Boba, i když už jsem pochopila, cos před půl rokem myslela, když jsi říkala, ať se občas připravím na boj ;-) a maily ještě lepší! R^

0 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

2. 10. 2011 16:42
tak jsme chtěl přidat a ono nic :-)

Máte částečně pravdu a částečně ne. Ano: samozřejmě, že vysoká karma polechtá ego. Ne: třeba, když se člověk snaží, má z článku dobrý pocit.... a pak je karma někde hluboko pod jeho průměrem. A pak napíše náhodou impulzivní blbinu a karma letí k nevesům. To naštve. Alespoň mě. Když měl iDnes čest mě hostit (;-)), tak jsem měl několik článků s karmou přes 40 (tuším jsem měl rekord přes 43) a u každého mě překvapilo, jak se to může tak líbit. Stejně jako na Lidovkách. Tam jsou zcela jiné dimenze (což zamozřejmě při přechodu je zdrojem depresí: "vážně se to líbilo jen 10 lidem????") a na místní poměry zcela astronomickou karmu 22,19 mám s článkem, co je taková ironcká blbina. Ale fakt je, že z něj zas tak pitomý pocit nemám, tak se mi alespoň povedl ten sarkasmus :-)

0 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

2. 10. 2011 16:48
Re: tak jsme chtěl přidat a ono nic :-)

Jinak je třeba si uvědomit, že karma je o popularitě a ne kvalitě (stejně jako SS, Zlatý slavík a nebo třeba volby). A hrozně záleží na tématu - napište vyhraněný článek o politice (je jedno z jakého gardu) a máte přes 20 skoro jistě. Pokud napíšete něco počítačově odborného a bude to dobré, máte šance dostat se přes 15. A nesmírně odborně hodnotný článek o potemnících vrbových bude mít kolem 8 a to z milosti.

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

2. 10. 2011 12:30
Bez karmy nebo s karmou...

...stále jsem byl a budu Ívl ;-)

0 0
možnosti
TS

tina.sola.nova

2. 10. 2011 13:56
Re: Bez karmy nebo s karmou...

To je dobře :-)

0 0
možnosti
MH

milmarma

1. 10. 2011 22:43
Povzbuzení pro ostatní: nic moc

Kopíruji: Až má karma půjde do kopru, začnu třeba hrát na pilu, drhat sovy ze sisálu nebo nedejbože zpívat.

Tím jste myslím, urazila dost ty, kteří průměrnou pětadvacítku nemají, včetně mě. Poslední AAP O Tučňácích, to pro mě byla bomba, které bych dal 51! Možná by to chtělo méně sebestřednosti a také jiný závěr Vašeho článku. Jinak vše v dobrém.

0 0
možnosti
KV

_-1-_

1. 10. 2011 22:56
no teda ......

Teď jste potvrdil, že mnozí autoři tu karmu doopravdy "žerou". Hodnotí, vyhodnocují a někdy kvůli ní i nespí 8-o ......... Už jsem měl párkrát cukání se též přihlásit, protože mi nestačil prostor v diskuzních příspěvcích, ale karma, to je to poslední, co bych řešil.

0 0
možnosti
LM

Amitina

1. 10. 2011 19:28
Teda to je bordel

Jdu vám kliknout karmu, hledám, hledám, najít nemůžu, zkoumám, kde je chyba, jestli mezi klávesnicí a sedačkou a ono ne, ono je to soukromé. Kam pak mám kliknout?:-) Myslím, že je i dost důležitý styl psaní a váš je dobrý, pobaví, ikdyž člověk nesouhlasí, je to čtivé a srozumitelné, nemusím zkoumat, co tím chtěl básník říct, to přímo nesnáším, protože se vždy ukáže, že chtěl říct něco jiného, než si myslím já. A navíc, a to je nejdůležitější, se dost často zasměju. Ne vždy, ale spíš jo než ne.R^:-)

0 0
možnosti
TS

tina.sola.nova

1. 10. 2011 20:09
Re: Teda to je bordel

Helou :-) jestli se zasmějete, tak to funguje R^

Přemýšlela jsem nad tím článkem, jak ho napsat, aby to nevypadalo, že loudím karmu, a pak jsem si já kujón řekla, že bez karmy to bude vůbec nejlepší ;-) ale příště už zase můžete, klíďo, né že néé... ;-D

Pěknou neděli! T.

0 0
možnosti
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik