My jsme všichni ZDE aneb Díky, pane Kroupo!

Byl jednou jeden bloger, který si zřídil svou vlastní diskusi ZDE. Jak to tak bývá, nejdřív byl všem pro smích, ale jednoho dne...

Diskutéry mám ráda, svých čtenářů si vážím a o jejich názory nechci přijít. Zrovna tak ale nechci znát jejich identitu – i když se do mě někdo pořádně obuje, nepotřebuju ke štěstí informaci, že je to pan Hynek Slepička z Vinohrad. Novým diskusním systémem jsem tedy pěkně zaskočena.

Jako správný remcal, který je po bitvě generálem, jsem redakci nesměle navrhla, zda by aspoň nešlo zařídit, aby si bloger vybral z následujících možností:
a) diskuse zavřená
b) diskuse otevřená pro registrované
c) diskuse na vlastní riziko otevřená pro anonymní příspěvky

Že bych volila variantu C, to asi nemusím zdůrazňovat. Ale podle grafu průzkumu mezi blogery je nás zhruba pětina spokojená se současným stavem diskusí, tak snad bych nebyla sama…? 

A pak mě napadlo jiné řešení: Pokud měl náš kolega pan Kroupa možnost otevřít si ZDE moderovanou diskusi, můžeme si otevřít ZDE diskusi anonymní a nemoderovanou, ne? 

Takže přátelé, doufám, že redakce ještě přijde na způsob, jak zachovat stávající diskusi pro ty, kteří o to stojí. A pokud ne, slavnostně přísahám, že jsem připravená ke každé špatnosti. Ve svých diskusích jsem nikdy nikomu nic nesmazala a ani s tím nehodlám začít. A jestli budou diskuse i tak na prd, sejdeme se ZDE.

Takže díky, pane Kroupo - tím, kvůli čemu jsme si z vás do téhle chvíle stříleli, jste nám nyní poskytl perfektní řešení! ;)

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Tina Solanová | čtvrtek 4.10.2012 9:00 | karma článku: 28,99 | přečteno: 2728x
  • Další články autora

Tina Solanová

Reklama na květinovou babičku

30.7.2014 v 8:52 | Karma: 32,58

Tina Solanová

Varák a azbuka

20.6.2014 v 10:17 | Karma: 31,67

Tina Solanová

Těžkej život mýho psa

20.5.2014 v 12:30 | Karma: 40,84

Tina Solanová

Vot těchnika!

21.1.2014 v 9:30 | Karma: 34,25