Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zaklepal mi na dveře krásný mladík

Měl perfektní oblek, voněl elegantním parfémem a nesmírně tajemně se usmíval. A pak to z něj pomalu začlo lézt.

Hoch na mě mrkal svůdným pohledem a zdatně mlžil pomocí hesel jako „Energetický regulační úřad“, „zdvojená fakturace“ a „úspory“. V tu chvíli mi došlo, že mi chce něco prodat, ale nebyl schopen vyjádřit se jasně, tak jsem si začala hrát!

Oukej, hochu, dáme si tanec kolem horké kaše. Chceš předstírat, že jsi od mého dodavatele? „A proč potřebujete teda vidět mou fakturu za elektriku? To si ji nemůžete najít u vás v systému?“ Bác! První lež jako věž se skácela k zemi jak domeček z karet. Pak to zkusil přes ten Energetický regulační úřad. „Fakt? A proč obcházíte domácnosti jednotlivě? To mi nedává smysl... Jste si jistý, že mi nechcete nic prodat?“ Hopla, ani ERÚ nezabral...

Takže s barvou ven: Bohemia Energy. Povídám: „Jó, to je ta reklama s tím dítětem, co kreslí na papír telefonní číslo! Nesnáším reklamy, který hrajou na sentiment pomocí dětí!“ Prej za tu reklamu nemůže, ale prej mi ušetří spoustu peněz a hned mi vysvětlí, jak. Vysvětloval, a když skončil, rozchechtala jsem se a povídám: „Abych pravdu řekla, nerozuměla jsem vám ani slovo!“ No bodejť, vždyť to pravděpodobně ani nebyl účel. Tak začal vysvětlovat znovu a dokonce mi to kreslil. Neusnadnila jsem mu to. Neustále jsem vyrušovala otázkami typu „Kolik procent lidí myslíte, že vás denně pochopí?“ „Po kolikátý už tohle dneska malujete?“ „Máte rád svou práci?“

Pak zjistil, že svou hlavní zbraní, sloučením fakturace za elektriku a plyn, mě neskolí, protože nemám plyn. „Vy nemáte plyn? Proč?“ „Protože si radši pouštím hudbu.“ V tuhle chvíli už asi chlapec zjistil, že to se mnou fakt nebude jednoduchý, a rozhodl se pro finální chvat. Vytasil na mě lejstra. S asertivním „Pardon“ jsem mu je vytáhla z ruky a podívala se líp. No jasně, nahoře nadpis SMLOUVA a dole chlíveček PODPIS ZÁKAZNÍKA. Tak mu říkám: „A vy si fakt myslíte, že vám podepíšu něco takovýhohle, aniž bych si přečetla ty tři Á čtyřky drobnýho textu z druhý strany?“ No, většina lidí to prej takhle dělá... „Tak to já asi budu nějaká národnostní menšina, sorry...“

Ten mladík byl opravdu krásný, jak kdyby právě slezl z Olympu. Ale to, co na mě zkoušel, se mi nelíbilo. Nabízel kšeft a šel na to přes mlhu, flirt a psí oči. Čím víc mlžil, flirtoval a psil, tím nedůvěryhodněji působil. Odolala jsem, bylo to snadný. Rozloučila jsem se s ním slovy "Neberte to osobně - vy mi sympatický jste, ale to, co děláte, ne." Celej večer se mi pak honilo hlavou: Kolik lidí dnes zblbnul tak, že podepsali, ačkoliv nic z jeho nesrozumitelných informací nepochopili, protože nechtěli být za trouby? Nebo aby už od něj konečně měli pokoj? U kolika ubohých důchodkyň zabodoval tak, že dostal podpis a navrch ještě buchtu na cestu? Udělalo se mi skoro mdlo... Tak takhle se dělá byznys?

Tak ještě jednou, mladý muži, nic ve zlým, ale: „Máte rád svou práci? Jste na ni hrdý? Spíte dobře?“ ;)

Autor: Tina Solanová | pátek 20.4.2012 9:00 | karma článku: 36,00 | přečteno: 3147x
  • Další články autora

Tina Solanová

Reklama na květinovou babičku

To se ví, že TV reklamy mají ke všední realitě asi tak blízko, jako kdyby je vyráběla mimozemská civilizace, která zná život na Zemi jen z telenovel. Ale někdy to prostě praští mezi oči!

30.7.2014 v 8:52 | Karma: 32,58 | Přečteno: 2761x | Diskuse| Ostatní

Tina Solanová

Varák a azbuka

Sněmovna se chystá projednávat novelu zákona o reklamě, která by měla upravovat cizozajyčné názvy a reklamy. Koho by nenapadly Vary, žejo... a co si tom myslí domorodec?

20.6.2014 v 10:17 | Karma: 31,67 | Přečteno: 1864x | Diskuse| Ostatní

Tina Solanová

Těžkej život mýho psa

Bíglové se vyznačují hlubokým štěkotem. Má bíglice Ančí neštěká, hloubku svého hlasu si šetří na něco jinýho – na vzdechy. Dlouhé, bručivé, úlevné vzdechy.

20.5.2014 v 12:30 | Karma: 40,84 | Přečteno: 5317x | Diskuse| Ostatní

Tina Solanová

Vrcholová příprava na změnu času

Změna času je noční můra - teda na jaře, na podzim je to naopak požehnání. Letos mám to "štěstí", že se na ni můžu připravovat vpravdě olympijsky. Co to obnáší?

13.3.2014 v 22:01 | Karma: 32,62 | Přečteno: 2346x | Diskuse| Ostatní

Tina Solanová

Vot těchnika!

Mám velkou kancelář a klíče, které si se mnou pořád hrajou na schovku. I zatoužila jsem po pípátku – přesněji, hledači klíčů. Znáte to? Zapískáte a ono to na vás zacvrliká ...teda jsem si myslela.

21.1.2014 v 9:30 | Karma: 34,25 | Přečteno: 2769x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Přijel německý prezident Steinmeier. Setkal se s Pavlem, uctí oběti střelby

29. dubna 2024  6:03,  aktualizováno  14:55

Německý prezident Frank-Walter Steinmeier zahájil dvoudenní návštěvu Prahy. Na Pražském hradě ho...

Za výbuchy ve Vrběticích stojí Rusko. NCOZ kvůli nespolupráci kauzu odložila

29. dubna 2024  11:12,  aktualizováno  14:24

Kriminalisté z Národní centrály proti organizovanému zločinu (NCOZ) odložili případ výbuchů skladů...

Rušení signálu GPS může způsobit leteckou katastrofu, varuje Pobaltí

29. dubna 2024  14:24

Pobaltské země varovaly, že rušení signálu GPS, ze kterého je obviňováno Rusko, by mohlo způsobit...

Macron nabízí sdílení jaderných zbraní pro obranu EU, nechce být vazalem USA

29. dubna 2024  14:08

Důvěryhodná evropská obrana by měla jít nad rámec ochrany, kterou už poskytuje Severoatlantická...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik