- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jako reklama na Milku Softíky. Dejte si, má jen 17 vteřin, ale stojí za to:
Když si vzpomenu na svou babičku, nějak ji s touhle milkovou nedokážu spárovat. Moje babi by zásadně neschvalovala, abych jídlo mačkala! A navíc, když mi připravovala nějakou dobrotu, její standardní hláška byla „To si pošmákneš“, což mi jako záruka kvality stačilo.
Ovšem paní Milková to vidí jinak: Nejdřív nabádá vnučku, aby jídlo před konzumací dobře prohnětla. A důvod? Když zmáčkne první čtvereček, rozezpívají se ptáčci. A ne jen tak ledajací – ožije plechová zvonkohra! No je to možný? Je. Pokud jste si jako předkrm dali třeba jointa. To by totiž vysvětlovalo i bod 2: Po zmáčknutí druhého čtverečku se celý svět promění v moře mléčné čokolády. (A babička v něm pravděpodobně surfuje na elpíčku Jimiho Hendrixe nebo tak něco.)
Když jsem tu reklamu viděla poprvý, chechtala jsem se, až mi slzy tekly. Ale pak mi v hlavě začaly hlodat pochybnosti.
Co já vím o současných babičkách? Ta moje byla ročník 1924, takže stará škola, ale současné bábrlinky? Co dělala tahle generace v sedmdesátých letech? Není možné, že nám do penzijního věku dospěla legendární generace hippies?
Takže asi přehodnotím svůj názor na tuhle reklamu, přestanu se smát, přijmu nevyhnutelnou realitu a současným babičkám popřeji: „Mír s vámi, dělejte lásku, ne válku!“
Nebo že by to byla zas jen nějaká překombinovaná reklamní ptákovina?
To se mi nechce věřit - televize nelže! Říkávala to naše bábi ;)
Další články autora |
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...