Reklama na květinovou babičku

To se ví, že TV reklamy mají ke všední realitě asi tak blízko, jako kdyby je vyráběla mimozemská civilizace, která zná život na Zemi jen z telenovel. Ale někdy to prostě praští mezi oči!

Jako reklama na Milku Softíky. Dejte si, má jen 17 vteřin, ale stojí za to:

Když si vzpomenu na svou babičku, nějak ji s touhle milkovou nedokážu spárovat. Moje babi by zásadně neschvalovala, abych jídlo mačkala! A navíc, když mi připravovala nějakou dobrotu, její standardní hláška byla „To si pošmákneš“, což mi jako záruka kvality stačilo.

Ovšem paní Milková to vidí jinak: Nejdřív nabádá vnučku, aby jídlo před konzumací dobře prohnětla. A důvod? Když zmáčkne první čtvereček, rozezpívají se ptáčci. A ne jen tak ledajací – ožije plechová zvonkohra! No je to možný? Je. Pokud jste si jako předkrm dali třeba jointa. To by totiž vysvětlovalo i bod 2: Po zmáčknutí druhého čtverečku se celý svět promění v moře mléčné čokolády. (A babička v něm pravděpodobně surfuje na elpíčku Jimiho Hendrixe nebo tak něco.)

Když jsem tu reklamu viděla poprvý, chechtala jsem se, až mi slzy tekly. Ale pak mi v hlavě začaly hlodat pochybnosti.

Co já vím o současných babičkách? Ta moje byla ročník 1924, takže stará škola, ale současné bábrlinky? Co dělala tahle generace v sedmdesátých letech? Není možné, že nám do penzijního věku dospěla legendární generace hippies?

Takže asi přehodnotím svůj názor na tuhle reklamu, přestanu se smát, přijmu nevyhnutelnou realitu a současným babičkám popřeji: „Mír s vámi, dělejte lásku, ne válku!“

Nebo že by to byla zas jen nějaká překombinovaná reklamní ptákovina?
To se mi nechce věřit - televize nelže! Říkávala to naše bábi ;)

Autor: Tina Solanová | středa 30.7.2014 8:52 | karma článku: 32,58 | přečteno: 2761x
  • Další články autora

Tina Solanová

Varák a azbuka

20.6.2014 v 10:17 | Karma: 31,67

Tina Solanová

Těžkej život mýho psa

20.5.2014 v 12:30 | Karma: 40,84

Tina Solanová

Vot těchnika!

21.1.2014 v 9:30 | Karma: 34,25