Tina Solanová

Naleštit milááška!

16. 10. 2013 12:00:00
V pondělí jsem viděla auto, které mě oslnilo. Zaparkovaly jsme totiž s kamarádkou vedle naprostého opaku mého omláceného, začuněného Forda. Ovšem dámy a pánové...
...jo a bylo to OBROVSKÝ!!
...jo a bylo to OBROVSKÝ!!

... to bylo i v podzemních garážích na sluneční brejle! Někdo to rád zlaté! Měla jsem sto chutí vybodnout se na denní program, utábořit se tam a počkat si, kdo s tímhle šperkem odjede. Stošedesáticentimetrový manažer? Plavohřívá kráska, švitořící do stejně zlatého mobilu? Gigolo s účesem nalakovaným Taftem do každého počasí?

Na autě člověk pozná, jaký vztah k němu majitel má. Tohle zlatíčko je zjevně milované a opečované - zřejmě módní doplněk nebo, jak se anglicky říká, „The most expensive penis enlargement on Earth“ ;) Ale každému, co jeho jest.

Mám kamaráda, který dřív jezdil v zaprášené šunce a bylo mu to fuk, ale od té doby, co si pořídil sedmnáct let starého eskorta v modré metalíze a provedení kabrio, běhá, leští a div nežehlí střechu. Ale taky mám kamaráda, který jezdil léta špinavým Formanem, a teď jezdí bez hnutí brvou špinavým Mercedesem.

Někdo se svým vozem pohybuje, někdo kochá. Někdo ťuťá kolem sedmnáctiletýho starouška, někdo neřeší bláto na novým bouráku. No a někdo, třeba já, nad tím vůbec nepřemýšlí, dokud nepotká takovejhle zlatokár a neuvědomí si, že díky ptačincům vypadá jeho červený vůz jako muchomůrka a že by bylo záhodno vymést zpod koberečků loňské listí, aby se tam vešlo to letošní...

Takže dneska jedu do myčky. Prosím, připravte si deštníky. Jakmile totiž umeju auto, POKAŽDÝ začne vytrvale lejt! Zapomeňte na Medardy a podobný pranostiky – to jen zase paní Solanová leštila milááška ;))

A jak to s autokosmetikou máte vy?

Autor: Tina Solanová | karma: 35.20 | přečteno: 3325 ×
Poslední články autora