Mám to ráda dotažené!

Znáte to: Koupíte si to se zárukou div ne za hrob, ale při třetím použití se to rozpadne na atomy. Šunt. Šunty nesnáším, naopak mě vždy potěší, když si někdo dá FAKT ZÁLEŽET! A to se mi tuhle poštěstilo.

Dělám v porcelánovém průmyslu. K tomu patří, že se člověk občas vetře na nějakou tu exkurzi. Je to asi měsíc, co jsem se byla podívat u našeho zákazníka, velké karlovarské porcelánky specializující se hlavně na hotelový porcelán.

V expoziční síni jsem slintala nad nádhernými talíři určenými pro luxusní restaurace, které vypadaly jak kdyby je víly utkaly z vloček a pavučin. Žasla jsem nad porcelánovým nádobím se vzhledem keramiky, který jde momentálně na dračku ve vesnických krčmách, které zjistily, že kamenina je sice hezká na image, ale špatná na hygienu. Ale nejvíc jsem se zasekla u řady Active.

Na první pohled jsem si říkala: Co mezi těmi skvosty dělá tenhle humpoláckej střep?! Ale pak mi bylo vysvětleno a já se nadchla!

Řada Active byla vyvinuta ve spolupráci se studenty Vysoké školy uměleckoprůmyslové v Praze a jedná se o nádobí určené seniorům či pacientům trpícím například Alzheimerovou chorobou. Čili se s ním setkáte v nemocnicích, pečovatelských domech nebo eLDéeNkách.

Například tahle miska: Promáčknutý okraj není pro parádu. Díky němu se pacientovi miska snáz drží. Zároveň ale vlis vytváří uvnitř dva koutky, které se hodí. Ať už je to polévka, rizoto nebo kaše, člověk s nejistou rukou to nehoní pořád dokola po talíři, ale hezky si nabere v rožku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A nebo tenhle kouzelný šálek. Je libo s dvěma oušky, aby se lépe držel? Ale v tom jeho kouzlo nespočívá. Podšálek je konstruován tak, aby šálek sklouzl bezpečně do jeho středu, ať už se pacient trefí kamkoliv (teda né mimo podšálek, samozřejmě!).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

K tomu je celá řada k mání s výrazným barevným lemováním, které i slabozrakým lidem pomůže bezpečně najít cíl.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tohle není jen tak obyčejné nádobí. Dovedu si představit, jak člověka, který musel být krmen, pozvedne na duchu, když se s pomocí tohoto nádobí stane alespoň částečně soběstačným. Tohle nejsou jen hrnky a misky – to jsou posilovače vlastní sebedůvěry, sebeúcty.

Na téhle řadě si prostě dal někdo pekelně záležet. Promýšlel každý detail, seznámil se s cílovou klientelou a dotáhl to pěkně do konce, i když se nejedná o produkt, na kterém by se dal rychle vydělat majlant. VELMI SYMPATICKÉ!

Vždycky, když na něco takového narazím, zahřeje mě u srdce. Proč? Protože heslo ZLATÉ ČESKÉ RUČIČKY pořád ještě platí a platí zjevně i pro hlavičky! :) 

Autor: Tina Solanová | pondělí 23.9.2013 13:00 | karma článku: 39,35 | přečteno: 3100x
  • Další články autora

Tina Solanová

Reklama na květinovou babičku

30.7.2014 v 8:52 | Karma: 32,58

Tina Solanová

Varák a azbuka

20.6.2014 v 10:17 | Karma: 31,67

Tina Solanová

Těžkej život mýho psa

20.5.2014 v 12:30 | Karma: 40,84

Tina Solanová

Vot těchnika!

21.1.2014 v 9:30 | Karma: 34,25

Tina Solanová

Střípky vánočních konverzací

27.12.2013 v 9:00 | Karma: 31,75

Tina Solanová

Chomutovská výstava ptáků

17.12.2013 v 9:00 | Karma: 30,75

Tina Solanová

Když uvnitř pořád prší…

20.11.2013 v 14:04 | Karma: 16,73

Tina Solanová

Ty jsi jenom moje!

13.11.2013 v 18:00 | Karma: 35,41

Tina Solanová

Protestsongy neposlouchám.

22.10.2013 v 15:00 | Karma: 32,76

Tina Solanová

Naleštit milááška!

16.10.2013 v 12:00 | Karma: 35,24

Tina Solanová

Stíha zvaná stěhování

2.10.2013 v 16:30 | Karma: 33,62

Tina Solanová

Dobře podrbané ego

12.9.2013 v 10:00 | Karma: 33,92

Tina Solanová

Ráda se na tebe zlobím.

2.9.2013 v 16:53 | Karma: 35,68
  • Počet článků 287
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2491x
Žena.

Seznam rubrik