Nikdy neříkej nikdy aneb Kramflíčky

23. 06. 2013 8:31:02
„Už nikdy v životě nebudu nosit podpatky!“, prohlašovala jsem radikálně před lety. Pro ženu mé výšky je nasazení deseticentimetrového kalibru volbou, kterou musí vážit na lékárnických vahách, protože dopad může být fatální!
Dvanáct!
Dvanáct!

Tak si to spočítejme: Metr osmdesát plus cca. deset čísel podpatků – no, kolik z vás by mi koukalo do očí a kolik do výstřihu? ... Žejo?! Tak přesně tohle jsem měla na mysli.

Když si obuju botky na podpatcích, jsem na ulici nepřehlédnutelná. Na to je třeba se psychicky připravit, protože spousta lidí zírá jak na pouti. Hele, táto, obří žena! Před dvaceti lety jsem byla rebel a drze jsem si vybírala ty nejvyšší boty. Když už, tak už! Po osmiletém manželství s o půl hlavy menším mužem se mi image kudlanky nábožné zajedla a já kramflíčky na dlouhou dobu odložila. Dnes se k nim zase nadšeně vracím - velkou oporou (fyzickou i psychickou) je přítomnost někoho stejně vysokého. A tu teď mám a proto jsem podpatky zase vzala na milost – mým nejoblíbenějším topolem je můj bratr, toho nepřevýším ani v tom nejšílenějším modelu.

Jsou situace, kdy se ta extrémní výška hodí. Důkazem byl interní audit, který onehdá proběhl v naší firmě. Přijeli dva auditoři a jeden finanční kontrolor a dva z těch týpků měřili jen 170 cenťáků. Jak to funguje? Zírají na mě s vyvráceným krkem jak na bohyni, odkejvou všechno, co řeknu a netroufnou si odporovat. Asi se bojí, že bych je sežrala. Vynikající konstelace pro jakoukoliv kontrolu prováděnou muži, kteří viděli aspoň jeden díl Xeny!

Naopak děsit muže výškou není vhodná volnočasová činnost. Spousta mužů sice touží po ztepilé ženě, ale co je moc, to je prostě moc, navíc často platí přímá úměra, že čím menší chlap balí vysokou ženskou, tím větší poruchou ega trpí. Ne vždy, viz. můj bývalý muž, ale často. Úchylů typu „vem si ty nejvyšší boty, co máš, a hlavně je měj pořád a nesundavej si je ani na spaní“ jsem už pár potkala. Jelikož nejsem domina, brala jsem rychle do zaječích.

Co je ale pro vysokou ženu na vysokých podpatcích nejtěžší, je fakt, že lidé jí začnou připisovat vlastnosti, které nemá. Nejtypičtější stereotyp je ŽIRAFA=MODELKA=ZLATOKOPKA. Dle toho jsou vás schopni v hlavě odepsat dřív, než promluvíte. Je to nepříjemné.

Naopak přínosem je jednoznačně fitness! Pokud má žena parametry jako já (když sedím, jsem stejně velká jako ostatní, protože má výška spočívá v délce nohou), je pro ni chůze na vysokých podpatcích složitější než pro malé dívky díky vysokému těžišti. To máte v podstatě podobné, jako na chůdách. A zkusili jste někdy chodit celej den na chůdách?

Až potkáte vysokou ženu na podpatcích, budete-li jí chtít udělat radost, stačí jedno: Místo Žirafa vykřiknout Gazela! Uvidíte, jak ji to potěší, až se z toho zhoupne v bocích. Vždyť my ty podpatky nenosíme proto, abychom se povyšovaly, ale proto, abychom se líbily ;)

Autor: Tina Solanová | neděle 23.6.2013 8:31 | karma článku: 30.22 | přečteno: 1582x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 17 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 11.18 | Přečteno: 207 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 15.52 | Přečteno: 353 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 4.98 | Přečteno: 99 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 30.72 | Přečteno: 564 | Diskuse
Počet článků 287 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2491
Žena.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...